امکان تعیین سربرگ مشاور املاک در فرم های چاپی

خلاصه
1400/09/18

شما می توانید جلوه رسمی و بسیار شیک و مدرن برای دفتر املاک خود ایجاد نمایید، یکی از این موارد که موجب رسمیت بخشیدن به دفتر املاک شما می گردد صدور برگه بازدید، چاپ رسید ثبت ملک و غیره در یک فرم شیک و خاص

  نرم افزار املاک سرو باامکان تعیین سربرگ مشاور املاک در فرم های چاپی 
 شما می توانید جلوه رسمی و بسیار شیک و مدرن برای دفتر املاک خود ایجاد نمایید، یکی از این موارد که موجب رسمیت بخشیدن به دفتر املاک شما می گردد صدور برگه بازدید، چاپ رسید ثبت ملک و غیره در یک فرم شیک و خاص و تحویل آن به مشتری موجب خواهد شد تا مشتریان شما هرچه بیشتر نسبت به رسمیت دفتر املاک شما آگاهی یابند.
 شما قادر خواهید بود هر گونه گونه که مد نظر داشته باشید نسبت به ثبت لوگو در بالای فرم های مورد نیاز اضافه نمایید و اینگونه موجب می شود تا فرم های مورد استفاده و چاپ شده دفتر املاک شما بطور رسمی صادر و در اختیار مشتریان قرار گیرد.
 شما در فرم های نرم افزار املاک سرو قادر خواهید بود تا هر گونه تغییری که مایل باشید را در آن انجام دهید، مواردی که می بایست چاپ گردد را کم یا زیاد و یا تغییر دهید.
 امکان تعیین سربرگ در نرم افزار املاک سرو موضوعی بسیار ساده بوده و شما می توانید به راحتی نسبت به تعیین سربرگ در فرم های چاپی اقدام نمایید.
 از خرید تا نصب و راه اندازی نرم افزار املاک سرو در 5 دقیقه زمان برای شما انجام خواهد شد.
 نصب و ارسال نرم افزار املاک سرو برای سراسر کشور بطوررایگان انجام خواهد دشد.
 به منظور سفارش و خرید نرم افزار جامع املاک سرو فقط کافی است تا با مهندس داودی 09228022047 تماس حاصل نمایید.



سایر مقالات آموزشی شرکت نرم افزاری آبان رایان البرز :