بهترین دسته بندی املاک در دفاتر مشاور املاک چگونه است

خلاصه
1400/09/17

امروزه سرعت و دقت در معرفی بهترین فایل برای کارایی و فعالیت هرچه بهتر دفاتر مشاور املاک که هر فردی بعنوان مدیر، مشاور، منشی یا کارمند بتواند در کمترین زمان ممکن بهترین پیشنه

بهترین دسته بندی املاک در دفاتر مشاور املاک چگونه است
امروزه سرعت و دقت در معرفی بهترین فایل برای کارایی و فعالیت هرچه بهتر دفاتر مشاور املاک که هر فردی بعنوان مدیر،

مشاور، منشی یا کارمند بتواند در کمترین زمان ممکن بهترین پیشنهاد را مطابق میل و سلیقه و بودجه متقاضی خرید، رهن و

اجاره یا پیش فروش یک ملک اعم از تجاری یا مسکونی داشته باشد و بتواند بهترین پیشنهاد را ارائه دهد بدون شک امکان انعقاد قراردادهای آن مشاور املاک به مراتب بیشتر خواهد شد.
یکی از مهمترین عوامل دسترسی در لحظه و مرتب به فایل ها برای معرفی هر فایل یا ملک به مشتری ویژه و خاص خودش امکان دسته بندی فایل های مشاور املاک است، که در هنگام مراجعه و در کمترین زمان ممکن مناسب ترین فایل را به متقاضی معرفی نمایید. ممکن است بگوید به این منظور می توانیم خودمان در یک فایل ورد یا اکسل نسبت به ذخیره و ثبت فایل ها اقدام نماییم اما آیا در این صورت قادر به جستجوی سریع در بین فایل های ثبت شده دفتر مشاور املاک هستید؟ آیا امکان تطبیق گیری در لحظه را دارید که از طریق هوش منصوعی بهترین فایل را مشتری خود معرفی نمایید؟
نرم افزار مشاور املاک سرو بعنوان بهترین نرم افزار مشاور املاک تحت ویندوز برای دفاتر مشار املاک سراسر کشور به شما این امکان را می دهد تا علاوه بر دسته بندی اتوماتیک بتوانید در یک لحظه نسبت به تطبیق اتوماتیک به این معنا که کدام ملک متناسب با کدام یک از مشتریان شما است اقدام نمایید.
شما در نرم افزار مشاوراملاک سرو علاوه بر هزاران ابزار کاربردی و مدرن امکان چندین گروه بندی بر اساس نوع فایل های ثبت شده خواهید داشت.
برای سفارش بهترین نرم افزار ویندوز مشاور املاک در سراسر کشور همین الان می توانید با مهندس داودی 09228022047 تماس بگیرید تا از هزاران ابزار کاربردی و مدرن ویژه دفاتر مشاور املاک استفاده نمایید



سایر مقالات آموزشی شرکت نرم افزاری آبان رایان البرز :