امکان ثبت گزارش نویسی برای املاک و مشتریان دفاتر مشاور املاک

خلاصه
1400/09/17

گزارش نویسی در دفاتر مشاور املاک موجب می گردد تا مدیر دفتر مشاور املاک از فعالیت ها و روزمه مشاوران و کارمندان خود اطلاع کافی و مناسب کسب نماید و بداند که نسبت به هر ملک یا متق

امکان ثبت گزارش نویسی برای املاک و مشتریان دفاتر مشاور املاک
گزارش نویسی در دفاتر مشاور املاک موجب می گردد تا مدیر دفتر مشاور املاک از فعالیت ها و روزمه مشاوران و کارمندان خود اطلاع کافی و مناسب کسب نماید و بداند که نسبت به هر ملک یا متقاضی چه فعالیت ها و اقداماتی انجام شده است، این گزارش نویسی موجب می گردد تا علاوه بر فعالیت های هر کارشناس نسبت به املاک یا متقاضیان امکان مشاهده رزومه و کارکرد آنها را نیز خواهید داشت.
همانگونه که گفته شد گزارش نویسی برای املاک یا مشتریان موجب می گردد تا بیشترین اشراف را نسبت به کارکرد و فعالیت های مستمر و روزانه کارمندان و همچنین املاک و متقاضیان داشته باشید، این گونه می توانید تمام فعالیت های روزانه دفتر مشاور املاک را رصد نموده و بهترین تصمیمات را برای بهترین پیشرفت و فعالیت خود انجام دهید.
به منظور سفارش بهترین نرم افزار مشاور املاک در سطح کشور که هزاران ابزار کاربردی و مدرن در اختیار شما قرار می دهد همین الان می توانید با مهندس داودی 09228022047 تماس بگیرید.
با سفارش نرم افزار مشاور املاک سرو شما از یک سال پشتیبانی و خدمات پس از فروش رایگان نرم افزار مشاور املاک سرو نیز بهره خواهید برد.



سایر مقالات آموزشی شرکت نرم افزاری آبان رایان البرز :