ثبت کامل اطلاعات مالک يا متقاضي

خلاصه
1400/09/16

يکي از ابزارهاي مهم و کاربردي براي مشاوران املاک ثبت دقيق اطلاعات اشخاصي است که بعنوان متقاضي خريد يا رهن و اجاره به شما مراجعه مي نمايند، ورود مشخصات و خواسته هاي متقاضي در خ

ثبت کامل اطلاعات مالک يا متقاضي
 يکي از ابزارهاي مهم و کاربردي براي مشاوران املاک ثبت دقيق اطلاعات اشخاصي است که بعنوان متقاضي خريد يا رهن و اجاره به شما مراجعه مي نمايند، ورود مشخصات و خواسته هاي متقاضي در خصوص يک ملک به شما اين امکان را مي دهد تا بهترين گزينه هايي که مي تواند مورد قبول متقاضي باشد را به او معرفي نماييد.
 در نرم افزار مشاور املاک سرو و در ابزار ثبت تقاضا اين امکان براي شما فراهم مي آيد تا فرم هاي بسياري را در اختيار داشته باشيد و بواسطه آن گزينه و ابزارها اطلاعات کامل و مناسبي را از متقاضيان در اختيار خواهيد داشت.
تکميل بودن نرم افزار مشاور املاک سرو از هرجهت و در هر فرم موجب مي گردد تا بيشترين راحتي کار در دفتر مشاور املاک براي شما ايجاد گردد و همچنين موجب مي شود تا در لحظه به بيشترين اطلاعات مشتريان دسترسي داشته باشيد.
نرم افزار مشاور املاک سرو در زمینه در اختیار قرار گذاشتنن امکانات و ابزارها برای کاربران خود با هدف کاربردی بودن تمام امکانات بیشترین دقت در تمام زمینه ها را داشته است که یکی از هزاران ابزار کاربردی نرم افزار ویندوز مشاور املاک سرو امکان ثبت اطلاعات مالک یا متقاضی می باشد.
برای سفارش مدرن ترین نرم افزار مشاور املاک در سطح کشور همین الان می توانید با مهندس داودی 09228022047 تماس بگیرید.
 




سایر مقالات آموزشی شرکت نرم افزاری آبان رایان البرز :