چگونه موقعیت مکانی فایل های املاک را با کارمندان خود به اشتراک بگذاریم

خلاصه
1400/09/13

چگونه می توان موقعیت مکانی فایل های سپرده شده به دفتر املاک را به اشتراک گذاشت؟ چگونه کارشناسان یک دفتر مشاور املاک می توانند بدون دغدغه و بسادگی به نشانی ملک های معرفی شده مر

چگونه موقعیت مکانی فایل های املاک را با کارمندان خود به اشتراک بگذاریم
 چگونه می توان موقعیت مکانی فایل های سپرده شده به دفتر املاک را به اشتراک گذاشت؟ چگونه کارشناسان یک دفتر مشاور املاک می توانند بدون دغدغه و بسادگی به نشانی ملک های معرفی شده مراجعه نمایند؟ آیا می توان از تکنولوژی در سرعت بخشیدن به معرفی ملک به متقاضی اقدام نمود؟ آیا هنوز هم مانند گذشته برای پیدا کردن نشانی یک فایل  مخصوصا در کلان شهرها با مشکل مواجه می شوید؟ ممکن است پس از آنکه مالک یک فایل را به شما می سپارد و در زمان پیدا شدن یک مشتری و در هنگامی که می خواهید به منظور بازدید یک برگ بازدید برای آن مشتری صادر نمایید به منظور جلوگری از سردرگمی مشتری برای مراجعه به ملک مورد نظر چه کاری انجام می دهید؟
در مورد اهمیت امکان اشتراک گذاری موقعیت مکانی یک ملک که شما در نرم افزار مشاور املاک سرو و در دفتر خود به ثبت رسانده ایید موارد بسیار زیادی وجود دارد که به برخی از آنها در بالا اشاره شد.
 علاوه بر موارد بالا راحتی کار برای مراجعه سریع کارشناسان شما به فایل های ثبت شده نیز موجب می گردد تا از سردرگمی در هنگام بازدید از یک فایل ممانعت گردد.
از طریق نرم افزار ویندوز مشاور املاک سرو شما قادر خواهید بود تا موقعیت مکانی فایل ها را در واتساپ برای هر فردی که بخواهید به اشتراک بگذارید.
نرم افزار مشاور املاک سرو کاملترین نرم افزار فایلینگ و crm مشتریان است که دارای تاییدیه فنی از اداره انفورماتیک وزارت صنایع معادن و دارای مجوز انتشار از ارشاد می باشد.
 برای استفاده از نرم افزار قدرتمند مشاور املاک سرو همین الان می توانید با مهندس داودی 09228022047 تماس بگیرید تا علاوه بر استفاده از هزاران ابزار کاربردی و مدرن بهترین نرم افزار ویندوز مشاوران املاک در کشور از یک سال پشتیبانی و خدمات پس از فروش این محصول بی نظیر نیز بهره ببرید.