ثبت موقعیت املاک روی نقشه ماهواره ای گوگل

خلاصه
1400/09/12

امروزه استفاده از هر ابزار مهم و کاربردی به اشکال مختلف موجب می گردد تا در کمترین زمان ممکن به نتیجه ایی مناسب برای پیشرفت و پیش برد هرچه بیشتر در زمینه راحت تر شدن کارهای روز

ثبت موقعیت املاک روی نقشه ماهواره ای گوگل
 امروزه استفاده از هر ابزار مهم و کاربردی به اشکال مختلف موجب می گردد تا در کمترین زمان ممکن به نتیجه ایی مناسب برای پیشرفت و پیش برد هرچه بیشتر در زمینه راحت تر شدن کارهای روزانه دست یابید.
 دفاتر مشاور املاک در سراسر کشور این امکان را دارند تا با استفاده از نرم افزار مشاور املاک سرو دسترسی بسیار ساده و گسترده ایی نسبت به تمام امکانات مورد نیاز را داشته باشید، بعنوان مثال یکی از ابزارها و امکانات کاربردی در نرم افزار مشاور املاک سرو امکان انتخاب و موقعیت یک ملک بر روی نقشه است. با پین شدن موقعیت یک ملک بر روی نقشه پس از آن هر زمانی که قصد مشاهده موقعیت مکانی فایل خاصی را داشته باشید تنها کافی است تا به نرم افزار ویندوز مشاور املاک سرو مراجعه نمایید تا با انتخاب آن ملک قادر به مشاهده موقعیت مکانی آن فایل نیز باشید.

ارسال موقعیت یک فایل از طریق واتساپ
 با توجه به آنکه در هنگام ثبت یک فایل و تعیین موقعیت مکانی آن در سیستم pc یا لپ تاپ در هنگام مراجعه به نشانی یک فایل خاص ممکن است برای پیدا نمودن نشانی آن با مشکل مواجه شوید، در اینجا راه حل مناسب و کاربردی که در بهترین نرم افزار مشاور املاک کشور در اختیار شما قرار می گیرد ارسال لوکیشن آن فایل در واتساپ برای خود یا هر کدام از مشاوران دفتر املاک شما خواهد بود.
 از طریق نرم افزار مشاور املاک سرو، بهترین نرم افزار مشاور املاک کشور هر فعالیت شما دقیق و برنامه ریزی شده خواهد بود.
 برای سفارش بهترین نرم افزار ویندوز مشاور املاک کشور همین الان می توانید با شماره مهندس داودی 09228022047 تماس حاصل نمایید تا امکان استفاده از هزاران ابزار کاربردی و مدرن را داشته باشید.
 با نرم افزار ویندوز مشاور املاک سرو از یک سال پشتیبانی و خدمات پس از فروش رایگان بالاترین تجربه مدیریت مدرن را خواهید داشت