اهمیت تعیین سررسید اجاره برای مشاور املاک

خلاصه
1400/09/11

یکی از راه های کسب موفقیت بیشتر برای مشاوران املاک حفظ مشتریان قدیمی است که فایل های خود را به منظور رهن و اجاره به مشاوران املاک میسپارند. یک مشاور املاک حرفه ایی پیش از به

اهمیت تعیین سررسید اجاره برای مشاور املاک
یکی از راه های کسب موفقیت بیشتر برای مشاوران املاک حفظ مشتریان قدیمی است که فایل های خود را به منظور رهن و اجاره به مشاوران املاک میسپارند.
 یک مشاور املاک حرفه ایی پیش از به اتمام رسیدن قرارداد رهن و اجاره برای سال آینده سررسید اجاره را به اطلاع مالک می رساند تا مطلع شود دآیا برای سال آینده نیز می خواهد آن ملک را رهن و اجاره دهد.
 سررسید اجاره موضوعی بسیار مهم در دفاتر مشاور املاک است که نیاز به دقت نظر بسیار زیادی دارد. شما هر قدر که بخواهید بطور دستی نسبت به یادآوری و سررسید اجاره املاک اقدام نمایید بدون شک به نتیجه ایی مطلوب و قابل قبول دست پیدا نخواهید کرد.
 بهترین راهکار ممکن برای اعلام دقیق سررسید اجاره در هر روز، ماه یا سال به ترتیب موعد و زمان مشخص شده استفاده از نرم افزار ویندوز مشاور املاک سرو خواهد بود.
 در نرم افزار ویندوز مشاور املاک سرو شما در هنگام ثبت فایل رهن و اجاره یا پس از آن امکان تعیین یک تاریخ به عنوان سررسید خواهید داشت و بدین ترتیب در زمان سررسید نرم افزار مشاور املاک سرو بطور اتوماتیک در سر رسید به شما پیام می دهد که قرارداد رهن و اجاره کدام فایل ها به اتمام رسیده است لذا بدون فراموشی هیچ یک از املاک به اجاره داده شده برای تعیین تکلیف در سال اینده نیز می توانید اقدامات لازم را برای سال آینده انجام دهید.
 برای سفارش نرم افزار مشاور املاک سرو با هزاران ابزار کاربردی، مدرن و مورد نیاز دفاتر مشاور املاک سراسر کشور همین الان می توانید با مهندس داودی 09228022047 تماس بگیرید تا از یک سال پشتیبانی و خدمات پس از فروش رایگان نرم افزار شگفت انگیز املاک سرو بهره ببرید.