چرا باید مشاوران املاک امکان فیلتر مدیریتی داشته باشند

خلاصه
1400/09/09

مدیریت مناسب یک مدیر موجب می گردد تا در هر زمینه ایی بیشترین پیشرفت را داشته باشد، به منظور پیشرفت همه جانبه لازم است تا مدیر مجموعه امکان فیلتر نمودن اطلاعات سپس ارسال برای کا

چرا باید مشاوران املاک امکان فیلتر مدیریتی داشته باشند
مدیریت مناسب یک مدیر موجب می گردد تا در هر زمینه ایی بیشترین پیشرفت را داشته باشد، به منظور پیشرفت همه جانبه لازم است تا مدیر مجموعه امکان فیلتر نمودن اطلاعات سپس ارسال برای کاربران را داشته باشید و اینکه برای هر کارشناس حدود خاصی را تعیین نمایید تا هر کارشناس دفتر مشاور املاک با عبور اطلاعات از فیلتر مدیر بتواند به آن اطلاعات دسترسی داشته باشد.
نرم افزار مشاور املاک سرو صدها فیلتر در اختیار مدیر یک دفتر مشاور املاک قرار می دهد که با استفاده از آن امکان هر نوع مدیریت و کنترلی را می تواند نسبت به کارکنان خود اعمال نماید.
 اعمال مدیریت یک مشاور املاک با استفاده از فیلترهای نرم افزار مشاور املاک سرو بیشترین اشراف نسبت به پرسنل و کارمندان را برای شما ایجاد خواهد نمود.
شما از طریق نرم افزار ویندوز املاک سرو می توانید جزئی ترن اقدامات مشاوران خود را در دفتر املاک کم یا زیاد نمایید و اجازه دسترسی به مشاوران دهید یا خیر.
 برای سفارش و فعال سای نرم افزار مشاور املاک سرو همین الان می توانید با مهندس داودی 09228022047 تماس بگیرید.
ارسال نرم افزار ویندوز مشاور املاک سرو به سراسر کشور رایگان می باشد. با نصب نرم افزار ویندوز املاک سرو بمدت یک سال از خدمات پس از فروش و پشتیبانی رایگان بهره خواهید برد.