ثبت آرم یا لوگوی دفتر مشاور املاک در سربرگ ها

خلاصه
1400/09/05

از موضوعات با اهمیت در دفاتر مشاور املاک صدور فرم یا برگه هایی مانند برگ بازدید، فرم مشخصات فایل های ثبت شده، قولنامه های چاپی و غیره است. امکان چاپ آرم یا لوگو بر روی فرم ها

ثبت آرم یا لوگوی دفتر مشاور املاک در سربرگ ها
از موضوعات با اهمیت در دفاتر مشاور املاک صدور فرم یا برگه هایی مانند برگ بازدید، فرم مشخصات فایل های ثبت شده، قولنامه های چاپی و غیره است.
 امکان چاپ آرم یا لوگو بر روی فرم های صادره از جانب دفتر املاک شما موجب رسمیت بخشیدن هرچه بیشتر دفتر املاک شما می گردد.
ممکن است بگویید می توانیم فرم های مربوطه را بطور چاپی و گسترده تهیه کنیم، اما در این صورت می بایست مندرجات هر فرم را بطور دستی در آن فرم ها وارد نماییم که

بدون شک موجب رسمیت خاصی برای شما نخواهد شد بنا براین اگر برای ایجاد رسمیت برای دفتر مشاور املاک خود نسبت به چاپ سربرگ اقدام نموده ایید به نتیجه خاص یا

مطلوبی نخواهید رسید.
 چنانچه شخصا نسبت به طراحی فرم هایی اقدام نمایید و بخواهید آنها را مورد استفاده قرار دهید نیز با مشکلاتی مانند عدم امکان جستجو در بین فرم ها و عدم امکان داشتن یک بایگانی منسجم به منظور دسترسی در لحظه به رسیدهای صادر شده شما با مشکلات فراوانی مواجه خواهید شد.
 بهترین راه حل صدور و چاپ انواع فرم یا رسیدهای دفتر مشاور املاک شما با لوگوی اختصاصی و در سربرگ های ویژه بدون نیاز به هر گونه تایپ و با امکان تغییر در جزئیات، کم یا زیاد نمودن موارد داخل فرم ها با آرم یا سربرگ دفتر مشاور املاک شما در نرم افزار مشاور املاک سرو موجب می گردد تا خاص ترین و ویژه ترین فرم های چاپی را صادر نمایید.
 در نرم افزار مشاور املاک سرو با توجه به پویا بودن تمام نرم افزار مشاور املاک سرو اجازه ایجاد هر تغییری در فرم های آن را خواهید داشت، نکته جالب در نرم افزار املاک سرو این که تنها کافی است تا یک پارامتر خاص در یکفرم مدنظر شما باشد مانند آنکه تعداد واحد یا طبقات یا غیره را بخواهید کم یا زیاد نمایید، بدین سبب آن پارامتر را در فرم مورد نظر خود اضافه می نمایید و چنانچه قصد چاپ یک فرم با لوگو یا آرم دفتر مشاور املاک خود را داشته باشید می توانید روی هر یک از ملک های ثبت شده در نرم افزار مشاور املاک سرو کلیک نمایید تا هر فرمی که مد نظر داشته باشید را در مورد یک یا چند ملک خاص چاپ نمایید.
 نرم افزار مشاور املاک سرو جامع ترین نرم افزار مشاور املاک در سطح کشور می باشد که هزاران دسترسی و ابزار را در اختیار شما قرار می دهد. به منظور سفارش نرم افزار مشاور املاک سرو برای برخورداری از ابزارهای مورد نیاز دفاتر مشاور املاک می توانید همین الان با مهندس داودی 09228022047 تماس بگیرید.