چند راهکار برای رسیدن به ملک مناسب

خلاصه
1400/07/19

اگر در جستجوی یک ملک مناسب برای مشتریان یا متقاضیانی که برای خرید ملک به شما مراجعه می کنند هستید، نرم افزار املاک سرو به شما این امکان را می دهد تا با استفاده از فیلترهای منوی

چند راهکار برای رسیدن به ملک مناسب
اگر در جستجوی یک ملک مناسب برای مشتریان یا متقاضیانی که برای خرید ملک به شما مراجعه می کنند هستید، نرم افزار املاک سرو به شما این امکان را می دهد تا با استفاده از فیلترهای منوی جستجو به سادگی نسبت به معرفی بهترین املاک و فایل های ثبت شده در نرم افزار مشاور املاک سرو اقدام نمایید.
فقط کافی است تا با مراجعه به نرم افزار مشاور املاک سرو منوی جستجو را انتخاب نمایید، در اینجا چندین ابزار جستجو در اختیار شما قرار می گیرد تا با توجه به نوع ملک مورد نظر خود یا مشتری فیلترها را تعیین نمایید. بعنوان مثال در صورتی که در جستجوی یک واحد اپارتمان از 100 تا 150 متر هستید، با انتخاب فیلدها و زیر مجموعه های گروه آچارتمان های اجاره ایی لیست تمام آپارتمان هایی که در متراژ تعیین شده جستجو نموده ایید به شما نمایش داده می شود.
استفاده از ابزارهای جستجوی نرم افزار املاک سرو شامل بیش از 20فیلد است که با تعیین هر کدام از این گزینه ها از بین هزاران فایلی که ثبت نموده ایید تنها همان که مد نظر شما است به شما نمایش داده میشود.
امکان فیلتر نمودن محل یا خیابان مورد نظر
امکان انتخاب محله یا خیابان در نرم افزار مشاور املاک سرو به شما این امکان را می دهد تا در بین تمام خیابان ها یا محله ها، فایل های محله مورد نظر خود را مشاهده نمایید یا آنکه شما می توانید محله های اطراف را نیز برای به دست آوردن نتایج بیشتر انتخاب نمایید.
انتخاب میزان رهن
برای فایل های اجاره ثبت شده در نرم افزار املاک سرو فیلتر رهن وجود دارد که قادر خواهید بود حداقل و حداکثری برای آن تعیین نمایید و در همان حدود فایل های اجاره ایی ثبت شده در نرم افزار املاک سرو فیلتر می شود و بهترین موارد را به شما نمایش خواهد داد.
فیلتر میزان اجاره
در فیلتر اجاره کاربر نرم افزار مشاور املاک سرو این امکان را خواهد داشت تا میزان حداقل و حداکثری که متقاضی رهن و اجاره مد نظر دارد را وارد نمایید و فایل های در همان محدوده به کاربر نرم افزار مشاور املاک سرو نمایش داده شود.
فیلترهای تعیین متراژ در نرم افزار مشاور املاک سرو
در نرم افزار مشاور املاک سرو همانگونه که گفته شد ده ها فیلتر وجود دارد که کاربر به محض تعیین هر گزینه در همان لحظه فایل مورد نظر برای او فیلتر و نمایش داده می شود. ممکن است متقاضی اجاره تعداد اتاق خواب را نیز به شما بگوید و از شما بخواهد تا بعنوان مثال آپارتمانی یک، دو یا سه خوابه به او معرفی نمایید به این سبب شما در فیلد تعداد خواب هر عددی که وارد نمایید در همان لحظه فایل های فیلتر شده به شما نمایش داده میشود.
نرم افزار مشاور املاک سرو، کاملترین نرم افزار ویژه دفاتر املاک در سطح کشور می باشد که هزاران ابزار کاربردی و مدرن برای پیشرفت دفاتر مشاور املاک سطح کشور در اختیار شما قرار می دهد، بنابراین اگر قصد پیشرفت در کسب و کار دفتر مشاور املاک خود را دارید تنها کافی است تا همین الان با شماره های 09228022047 یا 09136328181 تماس بگیرید و نرم افزار املاک سرو را سفارش دهید.
نصب و فعال سازی نرم افزار مشاور املاک سرو از جانب کارشناسان ما تنها در 5 دقیقه برای شما انجام خواهد شد.
نرم افزار مشاور املاک سرو از یک سال پشتیبانی و خدمات پس از فروش رایگان برخوردار است، از طریق نرم افزار مشاور املاک سرو می توانید بی نهایت آگهی رایگان در سایت تبلیغاتی نت موج درج نمایید و در کمترین زمان مشتریان بسیار زیادی داشته باشید.