ارسال پیامک پس از ثبت سفارش برای مشتریان

خلاصه
1400/06/14

مدرن و مکانیزه بودن به عوامل مختلفی بستگی دارد، گاهی شما با راهکاری ساده می توانید مدرن بودن کسب و کارتان را به مشتریان خود نمایش دهید و این امر موجب وفادار ماندن مشتریان و ج

ارسال پیامک پس از ثبت سفارش برای مشتریان
مدرن و مکانیزه بودن به عوامل  مختلفی بستگی دارد، گاهی شما با راهکاری ساده می  توانید مدرن بودن کسب و کارتان را به مشتریان خود نمایش دهید و این امر موجب وفادار ماندن مشتریان و جذب بسیار بالای مشتریان دیگر می  گردد.
 به منظور مدرن شدن کسب و کار شما که با گرفتن سفارش و تحویل به مشتریان ارتباط دارد نرم افزار مدیریت سفارش سرو را به شما معرفی می نماییم.
 علاوه بر هزاران ابزار کاربردی که نرم افزار مدیریت سفارش سرو در اختیار شما قرار می گذارد یکی از امکانات جذاب آن فعال سازی پنل ارسال عمده پیامک برای شما خواهد بود. این پنل ارسال پیامک که بطور ررایگان از طرف ما برای شما فعال می گردد به نرم افزار مدیریت سفارش سرو متصل می گردد با این ابزار بی نظیر هنگامی که شما یک سفارش را از مشتری خود می پذیرید و ان را در نرم افزار مدیریت سفارش سرو ثبت می نمایید یک پیامک تایید ثبت سفارش برای مشتری شما ارسال می گردد، در اینجا نیازی نیست شما به منظور ارسال پیامک تایید ثبت سفارش برای مشتری خود متن خاصی تایپ نمایید چرا که نرم افزار مدیریت سفارش سرو بطور اتوماتیک از داده های ثبت شده شما در نرم افزار استفاده و به مشتری اعلام می نماید که سفارش شما با فلان مشخصات نزد ما ثبت شد.
بدون شک اینکه بطور اتوماتیک و از طریق نرم افزار مدیریت سفارشات سرو چنین پیامکی برای هر فردی ارسال گردد نشان دهنده تشکیلاتی و مکانیزه بودن کسب و کار شما است و قطعا مشتریانی که اقدام به ثبت سفارش می نمایند اعتماد بیشتری نسبت به شما خواهند داشت.
خرید نرم افزار مدیریت سفارشات سرو کاری بسیار ساده است فقط کافی است تا با شماره 09136328181یا 09228022047 تماس بگیرید تا در 5 دقیقه نرم افزار مدیریت سفارشات سرو بطور رایگان برای شما نصب و فعال گردد.