چگونه ثبت تصویر موجب افزایش درآمد دفاتر املاک می شود

خلاصه
1400/06/12

بارگذاری تصاویر یک ملک همزمان با ثبت آن در نرم افزار املاک سرو موجب می گردد در هنگام جستجو برای معرفی املاک امکان نمایش آنها را به مشتری داشته باشید و آن شخص با یک پیش زمینه ب

چگونه ثبت تصویر موجب افزایش درآمد دفاتر املاک  می شود
 بارگذاری تصاویر یک ملک همزمان با ثبت آن در نرم افزار املاک سرو موجب می گردد در هنگام جستجو برای معرفی املاک امکان نمایش آنها را به مشتری داشته باشید و آن شخص با یک پیش زمینه به منظور مشاهده ملک همراه شما شود.
شما در نرم افزار املاک سرو قادر به ثبت بی نهایت تصویر و ویدیو خواهید بود، بدون شک اینکه فردی با یک پیش زمینه از محیط یک ملک به منظور انعقاد قرارداد آن ملک را از نزدیک مشاهده نماید احتمال انعقاد قرارداد به مراتب بالاتر و بیشتر خواهد بود.
 علاوه بر آنکه شما تصاویر ثبت شده در نرم افزار املاک سرو را به منظور ایجاد یک پیش نمایش به مشتریان می توانید به کار گیرد، این امکان را خواهید داشت تا تصاویر ثبت شده در نرم افزار املاک سرو را بر روی صفحه نمایشی که در دفتر املاک خود داری به نمایش بگذارید تا هر رهگذر و بیینده ایی قادر به مشاهده عکس فایل های شما باشد، این مشاهده توسط بییندگان و رهگذران موجب جلب توجه و ایجاد سوال در خصوص املاک ثبت شده برای افراد می گردد و بتبع افراد بیشتری به منظور سوال و بررسی فایل های دفتر املاک به شما مراجعه می نمایند بدون تردید این مراجعات افراد به سبب مشاهده عکس های فایل های پخش شده توسط نرم افزار املاک سرو موجب انعقاد قراردادهای بیشتر و بتبع افزایش چشمگیر درآمد شما می گردد.
با استفاده از نرم افزار املاک سرو هزاران ابزار کاربردی از این دست در اختیار شما قررار می گیرد که هر کدارم به تنهایی نیز امکان افزایش چشمگیر درآمد شما را خواهند داشت.
 شما می توانید بسادگی و فقط با برقراری تماس تلفنی با شماره های 09228022047 یا 09136328181 نسبت به خرید نرم افزار املاک سرو اقدام نمایید.
 نصب نرم افزار املاک سرو برای کاربران شرکت در سراسر کشور بطور رایگان انجام می گیرد.