چگونه با زمان کمتر به مشتریان بیشتری مشاوره بدهیم

خلاصه
1400/06/09

در دفاتر مشاور املاک انجام مشاوره های مستمر و هدفمند موجب جذب مشتریان بسیار بیشتر می گردد بدون شک به هر میزان که مشتریان بیشتری به منظور مشاوره به شما مراجعه نمایند امکان معرف

چگونه با زمان کمتر به مشتریان بیشتری مشاوره بدهیم
 در دفاتر مشاور املاک انجام مشاوره های مستمر و هدفمند موجب جذب مشتریان بسیار بیشتر می گردد بدون شک به هر میزان که مشتریان بیشتری به منظور مشاوره به شما مراجعه نمایند امکان معرفی فایل ها و در نهایت انعقاد قراردادهای بیشتری به وجود می آید.
 راهکار های نوین بطور معمول بیشترین اثر در انجام مشاورده در کمترین زمان به مشتریان با تعداد بالاتر را داشته اند که در اینجا به چند مورد آن اشاره می نماییم.
1- ساخت منشی آنلاین به منظور پاسخگویی با سرعت بیشتر و ایجاد وجهه ایی رسمی برای دفاتر مشاور املاک
2- راه اندازی چت آنلاین به منظور پاسخگویی به مشتریان بدون دنبال داشتن هرگونه هزینه اضافی برای مشتریان دفتر یا دپارتمان املاک شما.
3-ساختت ربات های خودکار که موجب پاسخگویی اتوماتیک در هر زمان به مشتریان دفتر مشاور املاک شما می گردد.
4- سیستم اتوماسیون سازی که از طریق نرم افزار املاک سرو هزاران ابزار کاربردی را در اختیار شما قرار می دهد.
 از طریق نرم افزار املاک سرو هر آنچه به منظور اتوماسیون سازی و مدرن شدن به منظور سرعت گرفتن در جواب و مشاوره به مشتریان لازم داشته باشید در اختیار شما قرار می گیرد.
هزاران ابزار کاربردی و مدرن با استفاده از نرم افزار املاک سرو به منظور پیشرفت حداکثری در اختیار خواهید داشت که با هر یک از این ابزارها صدها فعالیت جدید به منظور پیشرفت و کسب درآمد بیشتر در دسترس شما خواهد بود.
نصب و ارسال نرم افزار املاک سرو در سراسر کشور بطور رایگان برای کلیه مشاوران املاک در سطح کشور انجام میشود.