ایجاد سطح دسترسی برای هر کاربر در نرم افزار خیریه

خلاصه
1399/12/11

کاربران می‌توانند در یک سیستم با استفاده از آن‌ها وارد نرم افزار شده و از امکاناتی که در اختیار آنها قرار داده می شود استفاده کنند.

ایجاد سطح دسترسی برای هر کاربر در نرم افزار خیریه
در نرم افزار خیریه سرو امکان ایجاد چندین کاربر وجود دارد.

کاربران می‌توانند در یک سیستم با استفاده از آن‌ها وارد نرم افزار شده و از امکاناتی که در اختیار آنها قرار داده می شود استفاده کنند.

 سطح دسترسی به معنای این است که هر کاربر از چه امکاناتی در نرم افزار خیریه سرو بتواند استفاده کند برای مثال کاربری که اجازه دسترسی به قسمت حسابداری را دارد میتواند با کاربری که اجازه کار با قسمت مدیریت مددجویان را دارد فرق داشته باشد.

 از این رو مدیر سیستم با ایجاد سطح دسترسی برای هر کاربر می تواند ابزارهایی را در اختیار برخی از کاربران قرار دهد و برخی از امکان آن را برای برخی از کاربران غیر فعال کند.

 بنابراین وقتی که کاربر با استفاده از نام کاربری و رمز عبوری که در اختیار او قرار می‌دهیم وارد نرم افزار خیریه می‌شود نرم افزار به صورت خودکار برخی از قسمت‌ها را برای آن کاربر غیرفعال می‌کند و دیگر آن کاربران می‌توانند از آن امکاناتی که برای او قرار نداده اید استفاده کند.
در این آموزش می خواهیم نحوه ایجاد سطح دسترسی برای هر کاربر را در نرم افزار جامع خیریه سرو به شما آموزش دهیم پس ادامه این مقاله را دنبال کنید.

آموزش تعیین سطح دسترسی برای هر کاربر در نرم افزار خیریه سرو
همانطور که در بالا اشاره شد در نرم افزار جامع خیریه سرو می توان از ابزار تعیین سطح دسترسی برای هر کاربر استفاده کرد در این آموزش می خواهیم به شما نحوه و مراحل این کار را آموزش دهیم برای اینکار باید از معنای تنظیمات گزینه کاربران یا مدیریت کاربران را کلیک کنید تا صفحه مدیریت کاربران برای شما نشان داده شود در این قسمت در قسمت مشخصات کاربری ابتدا باید مشخصات کاربری که میخواهید ایجاد کنید را وارد نمایید مانند نام نام خانوادگی نام کاربری و غیره سپس در قسمت سمت چپ باید ابزارهایی که قصد دارید در اختیار کاربر قرار دهید را با استفاده از ماوس تیک بزنید. سپس باید روی دکمه ذخیره کلیک کنید تا اطلاعات ذخیره شود

توجه کنید که اگر یک کاربر را از قبل اضافه نموده باشید و در لیست باشند دیگر نیاز به اضافه مجدد آن ندارد تنها کافی است که از لیست بالا روی نام آن یک بار کلیک کنید و سپس دسترسی هایی که لازم است را تیک بزنید و دسترسی هایی که لازم نیست آنها را بردارید و در انتها روی دکمه ذخیره کلیک کنید.



سایر مقالات آموزشی شرکت نرم افزاری آبان رایان البرز :