محاسبه درصد یک عدد در نرم افزار چاپ قولنامه مشاور املاک سرو

خلاصه
1399/12/07

مشاورین املاک یا بنگاه های معاملات ملک خیلی از کارهای آنها با استفاده از درصد انجام می‌شود برای مثال درصد کمیسیون یا دستمزد مشاور املاک درصد سهم هر شخص

محاسبه درصد یک عدد در نرم افزار چاپ قولنامه مشاور املاک سرو
مشاورین املاک یا بنگاه های معاملات ملک خیلی از کارهای آنها با استفاده از درصد انجام می‌شود برای مثال درصد کمیسیون یا دستمزد مشاور املاک درصد سهم هر شخص درصد تراکم یک ملک، درصد ارزش افزوده و غیره.

از همین‌رو محاسبه درصد یکی از قابلیت‌های بسیار کاربردی برای مشاورین املاک می باشد در نرم افزار چاپ قولنامه مشاور املاک سرو امکانات زیادی جهت محاسبه درصد قرار داده شده است که می تواند درصد یک عدد را به صورت خودکار محاسبه و به کاربر نشان دهد.

آموزش محاسبه درصد یک عدد در نرم افزار چاپ قولنامه املاک
فرض کنید میخواهیم ۵ درصدیک۱ مبلغ را محاسبه کنیم برای مثال می‌خواهیم حساب کنیم که ۵ درصد ۵۰ هزار تومان چقدر میشود برای این کار به آسانی می توانید با استفاده از ابزار محاسبه درصد در نرم افزار چاپ قولنامه مشاور املاک سرو این کار را به سرعت انجام دهید.

برای اینکار ابتدا نرم افزار چاپ قولنامه مشاورین املاک سرو را اجرا کنید پس از این کار از منوی بالا روی گزینه امکانات کلیک کنید و سپس روی دکمه محاسبه درصد کلیک کنید در پرم نشان داده شده روی برگه محاسبه‌درصد عدد کلیک کنید پس از این کار در قسمت مبلغ کل عدد ۵۰۰۰۰ را برای مثال وارد کنید و در قسمت درصد عدد ۵ را به طور مثال وارد کنید سپس روی دکمه محاسبه کلیک کنید پس از این کار در قسمت نتیجه به صورت خودکار ۵ درصد عدد ۵۰ هزار به شما نشان داده می شود.

با استفاده از این روش می توانید خیلی از کارهای دیگر را انجام دهید برای مثال مقدار ارزش افزوده ای که از مشتری باید دریافت کنید مالیاتی که باید جهت مالیات مستقیم پرداخت کنیم و غیره را میتوان حساب کرد.



سایر مقالات آموزشی شرکت نرم افزاری آبان رایان البرز :