تقاضاهای بایگانی شده در نرم افزار مشاور املاک سرو

خلاصه
1399/11/27

در نرم افزار مشاور املاک سرو تعیین فرجه زمانی برای افرادی که به عنوان متقاضی خرید، رهن و اجاره و به شما مراجعه می نمایند موجب مرتب بودن لیست تقاضاها می شود

تقاضاهای بایگانی شده در نرم افزار مشاور املاک  سرو
در نرم افزار مشاور املاک سرو تعیین فرجه زمانی برای افرادی که به عنوان متقاضی خرید، رهن و اجاره و ... به شما مراجعه می نمایند موجب مرتب بودن لیست تقاضاها می شود این که لیست متقاضیان بروز نباشد نمی توانید آنچنان که در توان شما هست است مشتریان بیشتر جذب نمایید به این سبب یکی از ابزارهای کاربردی نرم افزار مشاور املاک سرو امکان تعیین فرجه زمانی برای مشتریانی خواهد بود که در لیست تقاضای ملک در نرم افزار مشاور املاک سرو ثبت نموده ایید. همچنین به منظور اهمیت تعیین فرجه زمانی برای  می توان گفت
ممکن است فردی به منظور دریافت خدماتی مانند تقاضای رهن، اجاره، خرید و .... به شما مراجعه نماید و مدت زمانی نیز از این مراجعه بگذرد و ملک مورد نظر آن مشتری به شما معرفی نکردد و به منظور پیگیری نیز به شما مراجعه ننماید چرا که ممکن است در طی این مدت زمان آن شخص ملک مورد نظر را از جهتی دیگر پیدا نموده باشد یا آنکه از انجام آن بیع منصرف شود علی ایحال چنانچه فردی در جستجوی یک ملک باشد بطور معمول در طول مدت زمانی خاص متقاضی خواهد بود لذا به این سبب شما قادر خواهید بود مدت زمانی را بعنوان فرجه پیدا نمودن فایل مناسب برای آن شخص تعیین نمایید.
نحوه تعیین فرجه زمانی برای تقاضاهای مشتری به این گونه است که در صفحه اصلی نرم افزار مشاور املاک پس از آنکه روی گزینه ثبت تقاضا در بالای صفحه کلیک نمودید و وارد صفحه ثبت تقاضا در نرم افزار مشاور املاک سرو بشوید گوشه سمت چپ بالای نرم افزار مشاور املاک سرو دو کادر به منظور ثبت تاریخ وجود دارد، در این کادرها یکی تاریخ و دیگری فرجه ایی که پس از آن تقاضا بایگانی می شود را تعیین نمایید تا با گذشت آن مدت زمان بطور اتوماتیک از طریق نرم افزار مشاور املاک سرو تقاضای ثبت شده شما به بایگانی منتقل می گردد.
به منظور خرید نرم افزار مشاور املاک سرو یا سوال در خصوص امکانات نرم افزار فوق حرفه ایی مشاور املاک سرو می توانید با مهندس داودی 09228022047 تماس حاصل نمایید.



سایر مقالات آموزشی شرکت نرم افزاری آبان رایان البرز :