نحوه استفاده از چاپ چک در نرم افزار مشاور املاک سرو

خلاصه
1399/11/25

استفاده از چک در مراودات مالی به شدت مرسوم است نوشتن مندرجات روی برگه های چک نیاز به دقت فراوانی دارد چرا که کوچکترین اشتباه در صدور و تنظیم چک موجب ایجاد گرفتاری هایی برای شما و فرد دارنده چک می شود

نحوه استفاده از چاپ چک در نرم افزار مشاور املاک سرو
استفاده از چک در مراودات مالی به شدت مرسوم است نوشتن مندرجات روی برگه های چک نیاز به دقت فراوانی دارد چرا که کوچکترین اشتباه در صدور و تنظیم چک موجب ایجاد گرفتاری هایی برای شما و فرد دارنده چک می شود. هنگامی که از نرم افزار مدرن، مکانیزه و کاربردی مشاور املاک سرو استفاده می نمایید به ابزارهای سنتی مانند قول نامه های دستی، زونکن های سابق  نوشتن روی برگ بطور دستی هیچ نیازی نخواهید داشت چرا که نرم افزار مشاور املاک سرو دستیاری هوشمند و مکانیزه است و فقط کافی است دستوری از جانب شما به منظور چاپ قولنامه یا محاسبات و یا چاپ چک به نرم افزار صادر شود تا فقط با انجام چند کلیک ساده و کمترین تایپ آن اقدامی که در نرم افزار مشاور املاک سرو مد نظر شما هست انجام شود. در نرم افزار مشاور املاک سرو ابزارهای قدرتمندی بکار گرفته شده که به موجب هر کدام از آنها به تسهیل در اقدامات شما منجر می گردد در این مطلب نحوه استفاده از ابزار چاپ روی چک توضیح داده می شود.
چاپ روی چک از طریق نرم افزار مشاور املاک سرو با نهایت سادگی انجام میشود و نیاز به هیچ گونه اطلاعات تخصصی کار با کامپیوتر ندارد، فقط کافی است نرم افزار مشاور املاک سرو را اجرا نمایید در بالای صفحه اصلی نرم افزار مشاور املاک سرو گزینه ابزار را انتخاب نمایید تا لیستی از ابزارهای نرم افزار مشاور املاک سرو به شما نمایش داده شود.
در لیست ابزارهای نرم افزار مشاور املاک سرو گزینه ابزارهای چاپ و پرداخت را انتخاب نمایید پس از آن چاپ چک را انتخاب نمایید در این بخش از نرم افزار مشاور املاک سرو کادری به منظور مبلغ چک، تاریخ و در وجه به شما نمایش داده می شود تا پس از ورود اطلاعات و مبالغ امکان چاپ چک برای شما فراهم آید.
چنانچه در خصوص خرید یا نحوه کارکرد نرم افزار مشاور املاک سرو سوالی داشته باشید با مهندس داودی 09228022047 تماس حاصل نمایید.



سایر مقالات آموزشی شرکت نرم افزاری آبان رایان البرز :