فرم رسید دریافت و پرداخت وجه در نرم افزار مشاور املاک سرو

خلاصه
1399/11/23

رسید دریافت وجه با توجه به آنکه جزء اسناد عادی می باشد در هر زمانی از اهمیت بالایی برخوردار است حال چنانچه شما بعنوان مدیر یک دفتر مشاور املاک و واسطه و فرد مورد اعتماد بین خریدار و فروشنده یا مالک و مستاجر هستید

فرم رسید دریافت و پرداخت وجه در نرم افزار مشاور املاک سرو
رسید دریافت وجه با توجه به آنکه جزء اسناد عادی می باشد در هر زمانی از اهمیت بالایی برخوردار است حال چنانچه شما بعنوان مدیر یک دفتر مشاور املاک و واسطه و فرد مورد اعتماد بین خریدار و فروشنده یا مالک و مستاجر هستید و به منظور حفاظت از خودتان بهتر است در تنظیم رسیدهای پرداخت وجه دقت فراوانی داشته باشید، چه بهتر که در رسید دریافت یا پرداخت وجه بطور چاپی و مکتوب تنظیم گردد که هم خوانا باشد و هم اینکه امکان ایجاد خدشه یا دست بردن به سادگی در رسیدهای دریافت و پرداخت وجه ممکن نباشد. همانگونه که پیشتر نیز گفته شد نرم افزار مشاور املاک سرو نرم افزاری جامع، کامل، حرفه ایی و بنوعی می توان گفت یک دستیار هوشمند برای مدیر مشاور املاک است. که با داشتن و استفاده از نرم افزار مشاور املاک سرو تمام امور مربوطبه دفتر املاک خود را به بهترین نحو میتواند مدیریت نماید. در ادامه نحوه و چگونگی استفاده از ابزار فرم رسید دریافت و پرداخت وجه در نرم افزار مشاور املاک سرو توضیح داده میشود.
چنانچه نرم افزار مشاور املاک سرو را به منظور دستیار حرفه ایی و مکانیزه خود انتخایب نموده ایید به منظور استفاده از فرم رسید دریافت و پرداخت وجه در نرم افزار مشاور املاک سرو با ساده ترین اقدامات ممکن می توانید اقدام به رسید دریافت و پرداخت وجه نمایید به این منظور پس از اجرا نمودن نرم افزار مشاور املاک سرو از طریق کلیک روی دکمه ابزار لیستی از ابزارهای کاربردی در نرم افزار مشاور املاک سرو به شما نمایش داده میشود. شما در این لیست از نرم افزار مشاور املاک سرو روی گزینه ابزارهای چاپ و پرداخت کلیک نمایید تا لیست دیگری نیز به شما نمایش داده شود در این لیست روی دکمه چاپ رسید دریافت و پرداخت وجه کلیک نمایید تا وارد صفحه فرم رسید دریافت و پرداخت وجه در نرم افزار مشاور املاک سرو بشوید و در این صفحه از نرم افزار مشاور املاک سرو می توانید پس از تعیین اینکه رسید مورد نظر شما به منظور دریافت وجه یا پرداخت آن باشد مبلغ، نام شخص، بابت و توضیحات لازم را در آن درج و پس از آن اقدام به چاپ رسید دریافت و پرداخت وجه از طریق نرم افزار مشاور املاک سرو نمایید.
نرم افزار مشاور املاک سرو کامل و جامع ترین نرم افزار مشاور املاک در سطح کشور است که به منظور کسب اطلاعات بیشتر نسبت به کارکرد و چگونگی خرید نرم افزار مشاور املاک سرو می توانید با مهندس داودی 09228022047 تماس حاصل نمایید.



سایر مقالات آموزشی شرکت نرم افزاری آبان رایان البرز :