جستجوی آخرین فایل های ثبت شد در نرم افزار مشاوراملاک سرو

خلاصه
1399/11/20

از ابزارهای نرم افزار مشاور املاک سرو می توان به امکان دستیابی و مشاهده سریع نسبت به چند فایل آخر آن اشاره کرد. این قابلیت در هنگامی کارآیی دارد که فردی چه برای سپردن ملک یا تقاضا به شما مراجعه نموده است

جستجوی آخرین فایل های  ثبت شد در نرم افزار مشاوراملاک سرو
 از ابزارهای نرم افزار مشاور املاک سرو می توان به امکان دستیابی و مشاهده سریع نسبت به چند فایل آخر آن اشاره کرد. این قابلیت در هنگامی کارآیی دارد که فردی چه برای سپردن ملک یا تقاضا به شما مراجعه نموده است پس از ثبت مشخصات فایلی که به شما معرفی می نماید و بدون ورود هیچ گونه اطلاعاتی دیگر قصد دارید تا نسبت به مشخصات آن فایل یا مشتری اطلاع کسب نمایید به این سبب که با مراجعه به آخرین موارد به سادگی می توانید فایل های ثبت شده بین 5 الی 50 مورد آخر در نرم افزار مشاور املاک سرو را مشاهده نمایید.
نحوه مشاهده به آخرین موارد ثبت شده در نرم افزار مشاور املاک سرو: پس از خرید و نصب نرم افزار مشاور املاک سرو روی گزینه جستجو در بالای صفحه اصلی نرم افزار مشاور املاک سرو کلیک نمایید تا لیستی از انواع مختلف نحوه جستجو در نرم افزار مشاور املاک سرو را مشاهده نمایید در این لیست می توانید تمام منوهای مربوط به جستجو را مشاهده نمایید.
با توجه به آنکه شما قصد مشاهده آخرین موارد ثبت شده ملک یا آخرین موارد رهن و اجاره و فروش را دارید می بایست گزینه آخرین موارد را انتخاب نمایید.
با انتخاب گزینه آخرین موارد در لیست جستجوی نرم افزار مشاور املاک سرو مجددا لیستی به شما نمایش داده می شود که می توانید از آن طریق 5 تا 50 مورد رهن و اجاره و یا 5 تا 50 مورد آخر فروشی را مشاهده نمایید.
چنانچه در خصوص نحوه خرید یا ابزار و کاربردهای نرم افزار مشاور املاک سرو سوالی داشته باشید می توانید با مهندس داودی 09228022047 تماس حاصل نمایید.



سایر مقالات آموزشی شرکت نرم افزاری آبان رایان البرز :