چگونه در نرم افزار مشاور املاک سرو اقدام به حذف یا تغییر کاربر نماییم

خلاصه
1399/11/15

ممکن است به هر دلیلی قصد تغییر در کاربران و یا مشاوران دفتر املاک خود داشته باشید. از آنجایی که نرم افزار مشاور املاک سرو هزاران ابزار و کاربرد دارد به نحوی که امکانات و اختیارات فراوانی را به منظور ایجاد تغییرات به شما می دهد

چگونه در نرم افزار مشاور املاک سرو اقدام به حذف یا تغییر کاربر نماییم
ممکن است به هر دلیلی قصد تغییر در کاربران و یا مشاوران دفتر املاک خود داشته باشید. از آنجایی که نرم افزار مشاور املاک سرو هزاران ابزار و کاربرد دارد به نحوی که امکانات و اختیارات فراوانی را به منظور ایجاد تغییرات به شما می دهد حال ممکن است یکی از مشاوران شما قصد جداشدن از تیم شما را داشته باشد به این سبب شما نیز بخواهید اکانت ایجاد شده آن مشاور را از نرم افزار مشاور املاک سرو حذف نمایید به این منظور نرم افزار مشاور املاک سرو امکان حذف کاربران را نیز در اختیار شما قرار داده است. به این منظور در نرم افزار مشاور املاک سرو هر زمان که قصد حذف هر یک از کابران ثبت شده در نرم افزار را داشته باشید به سادگی و در کوتاه ترین زمان امکان انجام آنرا خواهید داشت.
نحوه حذف کاربر از نرم افزار مشاوراملاک سرو به این صورت است که ابتدائا و پس از باز نمودن نرم افزار مشاوراملاک سرو گزینه تنظیمات را انتخاب نمایید.
پس از آن گزینه کاربران را در این صفحه از نرم افزار مشاوراملاک سرو را انتخاب نمایید تا وارد صفحه مدیریت کاربران از نرم افزار مشاور املاک سرو بشوید. در این صفحه از نرم افزار مشاور املاک سرو قصد حذف هر یک از کاربران را که داشته باشید می توانید روی نام آن کاربر را در نرم افزار املاک سرو انتخاب نموده و روی گزینه حذف کلیک کنید تا آن کاربر از نرم افزار مشاور املاک سرو حذف گردد و با انجام این عملیات شما پس از آن دیگر اجازه دسترسی به فایل ها و نرم افزار مشاور املاک سرو با نام کاربری و رمز عبور خود را نخواهد داشت.
نرم افزار مشاور املاک سرو قدرتمند ترین نرم افزار تخصصی مشاوران املاک در سراسر کشور می باشد برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نرم افزار مشاور املاک سرو با شماره تلفن 09228022047 مهندس داودی تماس حاصل نمایید.



سایر مقالات آموزشی شرکت نرم افزاری آبان رایان البرز :