صدور کارت عضویت در نرم افزار مدیریت موسسه خیریه سرو

خلاصه
1399/07/06

از ابزارهای احراز هویت و اینکه فردی خود را منتسب به یک گروه بداند کارت شناسی است. امکان صدور کارت شناسی نیز به یک مجموعه اعتباری فراوان می بخشد چرا که به این سبب سایرین یک گروهی را زیر مجموعه موسسه شما خواهند دید. کارت شناسی موجب می گردد تا افراد تحت حمایت موسسه خیریه شما علاوه بر شهروند بودن امکان انتصاب خود به مجموعه و موسسه خیریه شما را داشته باشند

چگونگی صدور کارت عضویت در نرم افزار مدیریت موسسه خیریه سرو

از ابزارهای احراز هویت و اینکه فردی خود را منتسب به یک گروه بداند کارت شناسی است. امکان صدور کارت شناسی نیز به یک مجموعه اعتباری فراوان می بخشد چرا که به این سبب سایرین یک گروهی را زیر مجموعه موسسه شما خواهند دید. کارت شناسی موجب می گردد تا افراد تحت حمایت موسسه خیریه شما علاوه بر شهروند بودن امکان انتصاب خود به مجموعه و موسسه خیریه شما را داشته باشند و در یک جمله می توان گفت پس از ثبت یک موسسه خیریه بهتر است امکان صدور کارت برای مددجویان موسسه خیریه از الزامات تصمیم گیری شما باشد. نرم افزار مدیریت موسسه خیریه سرو که از جامع و کامل ترین مجموعه نرم افزاری به منظور ایجاد یک پایه و زیر بنای نرم افزاری یک موسسه خیریه می باشد این امکان را به شما می دهد تا بتوانید بنا به ترتیبی که در زیر توضیح داده می شود اقدام به چاپ کارت شناسایی برای افراد زیر مجموعه خود نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر با مطالعه ادامه این مطلب همراه ما باشید.
چنانچه بخواهید برای مجموعه خود در یک موسسه خیریه کارت شناسایی صادر نمایید در ابتدا می بایست نرم افزار مدیریت موسسه خیریه سرو را تهیه و در سیستم کامپیوتر خود نصب نمایید پس از آن این امکان را خواهید داشت تا با مراجعه به صفحه اصلب نرم افزار مدیریت موسسه خیریه سرو روی گزینه اشخاص و پس از مددجویان و بعد از آن سرپرستان فعال کلیک نمایید. پس از کلیک بر روی گزینه سرپرستان فعال در نرم افزار مدیریت موسسات خیریه سرو صفحه ایی تحت عنوان سرپرستان فعال به شما نمایش داده خواهد شد در این صفحه و بمنظور چاپ کارت شناسایی برای اعضای مجموعه موسسه خیریه شما روی گزینه و دکمه چاپ کلیک نمایید تا لیستی را مشاهده نمایید. در این لیست گزینه چاپ کارت عضویت را انتخاب نمایید.
از آنجایی که صدور کارت عضویت به منزله انتصاب یک فرد به موسسه خیریه شما خواهد بود لذا این موضوع از حساسیت خاصی برخوردار است و نرم افزار مدیریت خیریه سرو که بعنوان یک دستیلر فوق حرفه ایی برای شما فعالیت می نماید از این حساسیت مطلع است لذا به شما هشداری تحت این عنوان که آیا نسبت به صدور چاپ کارت مددجویی اطمینان دارید اعلام می نماید. چنانچه قصد صدور کارت مددجویی از طریق نرم افزار مدیریت خیریه سرو را داشته باشید در این کادر دکمه بله را انتخاب نمایید و در این صورت روی گزیه خیر کلیک نمایید. پس از آن صفحه ایی به شما نمایش داده می شود که از آن طریق می توانید ابعاد مخصوص کارت را به منظور چاپ انتخاب نمایید و حتی نرم افزار مدیریت موسسه خیریه سرو امکان تغییر قالب را نیز به شما خواهد داد پس از اقدامات تکمیلی به منظور تعیین و تایید جزئیات کارت عضویت مددجویان در نرم افزار مدیریت موسسات خیریه سرو گزینه چاپ را انتخاب نمایید تا صفحه ایی با امکان پیش نمایش چاپ کارت عضویت به شما نمایش داده شود چنانچه نسبت صحت مندرجات کارت مددجویی برای مددجوی تحت حمایت موسسه خیریه خود اطمینان داشته باشید می توانید گزینه چاپ را انتخاب نمایید تا توسط نرم افزار مدیریت موسسات خیریه سرو کارت عضویتی برای مددجوی تحت حمایت صادر گردد و در صورت عدم تطابق در مشخصات امکان اصلاح مشخصات را خواهید داشت.
شرکت مهندسی آبان رایان البرز امید وار است نهایت استفاده را از مطلب چگونگی صدور کارت عضویت در نرم افزار مدیریت موسسه خیریه سرو را کسب نموده باشید.



سایر مقالات آموزشی شرکت نرم افزاری آبان رایان البرز :