نحوه افزودن مددجو در نرم افزار مدیریت موسسات خیریه سرو

خلاصه
1399/06/15

نرم افزار مدیریت موسسات خیریه از نرم افزارهای فوق پیشرفته با هزاران ابزار است که در عرصه نرم افزارهای با کیفیت و کار آزموده کنونی قرار دارد. نرم افزار مدیریت موسسات خیریه سرو تمام امکانات نرم افزاری که می تواند مورد نیاز یک موسسه خیریه باشد

نحوه افزودن مددجو در نرم افزار مدیریت موسسات خیریه سرو

 نرم افزار مدیریت موسسات خیریه از نرم افزارهای فوق پیشرفته با هزاران ابزار است که در عرصه نرم افزارهای با کیفیت و کار آزموده کنونی قرار دارد. نرم افزار مدیریت موسسات خیریه سرو تمام امکانات نرم افزاری که می تواند مورد نیاز یک موسسه خیریه باشد را در خود جای داده است. یکی از ابزارها و امکانات ایجاد شده در نرم افزار مدیریت موسسات خیریه سرو ثبت مددجویان یک موسسه خیریه بمنظور بررسی شرایط و نحوه رسیدگی به شرایط مددجویان خواهد بود همچنین در هر زمان و در هنگام اداره موسسه خیریه خود ممکن است قصد اضافه نمودن مشخصات مددجویان جدیدی به لیست موسسه خیریه باشید به این سبب و برای این منظور می بایست بطور جداگانه مددجویان جدید را در نرم افزار مدیریت موسسات خیریه به ثبت برسانید برای این منظور می بایست به شیوه پایین و چنانچه توضیح داده می شود اقدام نمایید. برای کسب اطلاع در خصوص نحوه و چگونگی ثبت اسامی مددجویان در نرم افزار مدیریت موسسات خیریه سرو همراه ما باشید.
پس از تهیه و نصب نرم افزار مدیریت موسسات خیریه سرو چنانچه نیاز باشد تا مددجویان جدیدی به لیست مددجویان ثبت شده در نرم افزار مدیریت موسسات خیریه سرو اضافه گردند به سادگی این امر ممکن خواهد بود، فقط کافی است تا از طریق صفحه اول نرم افزار مدیریت موسسات خیریه سرو روی دکمه اشخاص در بالای این صفحه کلیک نمایید پس از آن گزینه مددجویان و بعد معرفی مددجوی جدید را انتخاب نمایید تا وارد صفحه ایی با عنوان ثبت مددجو شوید. در این صفحه از نرم افزار مدیریت موسسات خیریه سرو وارد بخش مشخصات می شوید که در این قسمت از صفحه ثبت مددجوی نرم افزار مدیریت موسسات خیریه سرو مشخصات عمومی، نشانی و تلفن، معرف، محقق و مددکار مددجوی ثبت شده را تعیین نمایید و در نهایت مشخصات پرونده این مددجو را ثبت نمایید در قسمت مشخصات تکمیلی صفحه ثبت مددجو وضعیت فرد تحت پوشش و افراد تحت تکفل مددجو اینکه آیا سابقا تحت حمایت بوده یا خیر و سایر موضوعات در و ثبت می گردد. در قسمت بعد اطلاعات حساب بانکی مددجو ثبت می گردد و در نهایت پرونده پزشکی مددجوی در این صفحه به ثبت می رسد.
توجه داشته باشید با توجه به فراوانی ابزارهای صفحه ثبت مددجو در این مطلب فقط دو بخش از امکانات صفحه ثبت مددجو توضیح داده شد لذا بمنظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این صفحه از نرم افزار مدیریت موسسات خیریه با مطالعه ادامه مطالب همراه ما باشید.
شرکت مهندسی آبان رایان البرز امیدوار است نهایت استفاده از مطلب مرتبط با نحوه افزودن مددجو در نرم افزار مدیریت موسسات خیریه سرو را کسب نموده باشید.



سایر مقالات آموزشی شرکت نرم افزاری آبان رایان البرز :