آموزش تغییر عکس میزکار نرم افزار خیریه سرو

خلاصه
1398/11/08

عکس های زیبا محیط را زیبا می کنند. از همین رو معمولا در برنامه های کامپیوتری از عکس ها استفاده می کنند. همیشه کاربران دوست دارند تا بتوانند سلیقه خود را بر روی نرم افزارها اعما

مقدمه
عکس های زیبا محیط را زیبا می کنند. از همین رو معمولا در برنامه های کامپیوتری از عکس ها استفاده می کنند. همیشه کاربران دوست دارند تا بتوانند سلیقه خود را بر روی نرم افزارها اعمال کنند. برای مثال دوستندارند عکس های محیط نرم افزارها را مطابق سلیقه خود را تغییر دهند. همانطور که در ویندوز برای دسکتاپ یا همان میزکار یک عکس زمینه قرار داده شده است. در محیط نرم افزار خیریه سرو هم یک میزکار قرار داده شده است. در این آموزش می خواهیم نحوه تغییر عکس میزکار نرم افزار خیریه سرو را آموزش دهیم. به همین خاطر ادامه مطلب را دنبال نمایید.



عکس میزکار نرم افزار خیریه سرو چیست؟
در نرم افزار خیریه سرو یک عکس به عنوان میزکار نرم افزار وجود دارد. میزکار نرم افزار همان محیط اصلی نرم افزار می باشد. در میزکار نرم افزار یک عکس بزرگ قرار داده شده است که بصورت پیشفرض هر دفعه تغییر میکند تا بتواند نمای خوبی داشته باشد. کل این آموزش در مورد تغییر عک میزکار نرم افزار خیریه سرو می باشد.



آموزش تغییر عکس میزکار نرم افزار خیریه سرو
ابتدا نرم افزار خیریه سرو را اجرا نمایید. و سپس  از منوی «تنظیمات» گزینه « مدیریت نرم افزار » را کلیک نموده وسپس تیک عبارت « حرکت خودکار تصاویر را بردارید» سپس روی دکمه «انتخاب» کلیک نموده و یک عکس ازکامپیوتر خود انتخاب نمایید و سپس روی گزینه «ذخیره» کلیک نمایید.



توجه کنید، اگر دوباره منصرف شدید و خواستید تصویر بصورت خودکار تغییر کند، از همین مسیر گفته شده دوباره تیک عبارت « حرکت خودکار تصاویر را بردارید » را بزنید و سپس ذخیره کنید.



سایر مقالات آموزشی شرکت نرم افزاری آبان رایان البرز :