اصطلاحات تنظیمات اولیه در نرم افزار خیریه سرو

خلاصه
1398/11/05

در بیشتر نرم افزارها معمولا گزینه ای بنام تنظیمات قرار داده شده است. گزینه تنظیمات در نرم افزارها این امکان را به کاربران می دهد تا بتوانند برخی از تنظیمات دلخواه خود را بر روی

اصطلاحات تنظیمات اولیه در نرم افزار خیریه سرو
مقدمه
در بیشتر نرم افزارها معمولا گزینه ای بنام تنظیمات قرار داده شده است. گزینه تنظیمات در نرم افزارها این امکان را به کاربران می دهد تا بتوانند برخی از تنظیمات دلخواه خود را بر روی نرم افزارها اعمال کنند. گزینه تنظیمات ممکن است در نرم افزارهای مختلف با نام های دیگری همچون تنظیمات پیشرفته، تنظیمات برنامه، تنظیمات دلخواه، سفارشی سازی و غیره باشد. در نرم افزار مدیریت موسسات خیریه سرو ابزاری بنام تنظیمات وجود دارد. این گزینه به کاربران کمک می کند تا به راحتی بتوانند تنظیمات متنوعی را بر روی نرم افزار خود اعمال کنند. در این آموزش می خواهیم شما را با این گزینه آشنا کنیم.



برخی از اصطلاحات تنظیمات اولیه در نرم افزار خیریه سرو


تنظیمات چیست؟
تنظیمات به یکسری تغییرات دلخواه است که کاربران می توانند بر روی نرم افزارها اعمال کنند. این اختیارات تنظیمات را شرکت های تولید کننده نرم افزار در اختیار کاربران قرار می دهند.


تنظیمات صفحه پشت زمینه
در نرم افزار خیریه سرو امکان تغییر عکس پشت زمینه نرم افزار قرار داده می شود که کاربران می توانند آن را تغییر دهند.



تنظیمات برداشتن دکمه های بزرگ
در نرم افزار خیریه سرو امکاناتی بنام تنظیمات برداشتن دکمه های بزرگ وجود دارد که کاربران در صورت تمایل می توانند دکمه های بزرگ داخل نرم افزار را حذف کنند.



تنظیمات تغییر فونت یا قلم لیست ها
در نرم افزار خیریه سرو یکسری لیست وجود دارد همانند لیست مددجویان، لیست خیرین و غیره که کاربران می توانند نوع قلم یا همان دست خط و غیره را در قسمت تنظیمات نرم افزار به دلخواه خود تغییر دهند.

تغییر نوع ساعت:
در نرم افزار جامع خیریه سرو ، یک ساعت وجود دارد که نوع پوسته این ساعت را می توانند در نرم افزار خود تغییر دهند.

در نرم افزار خیریه سرو سعی شده تمامی بخش ها قابل تغییر باشند تا کاربر بتواند برخی را تغییر دهد.



سایر مقالات آموزشی شرکت نرم افزاری آبان رایان البرز :