آموزش پشتیبان گیری هنگام خروج در نرم افزار خیریه سرو

خلاصه
1398/10/20

در آموزش های پیشتر نرم افزار خیریه سرو قابلیت پشتیبان گیری را توضیح دادیم. در این آموزش می خواهیم شما را با پشتیبان گیری هنگام خروج در نرم افزار خیریه سرو آشنا می کنیم. یکی از

مقدمه
در آموزش های پیشتر نرم افزار خیریه سرو قابلیت پشتیبان گیری را توضیح دادیم. در این آموزش می خواهیم شما را با پشتیبان گیری هنگام خروج در نرم افزار خیریه سرو آشنا می کنیم. یکی از زیر سیستم های ابزار پشتیبان گیری نرم افزار خیریه سرو، قابلیت پشتیبان گیری هنگام خروج می باشد. اگر می خواهید با این قابلیت آشنا شوید ادامه این مقاله را دنبال نمایید.



آموزش پشتیبان گیری هنگام خروج در نرم افزار خیریه سرو چیست؟
قبل از خواندن این مقاله سعی کنید ابتدا مقاله «اصطلاحات پشتیبان گیری و بازیابی اطلاعات» را در نرم افزار خیریه سرو را بخوانید.


قابلیت پشتیبان گیری هنگام خروج، یکی از قابلیت های کاربردی نرم افزار خیریه سرو می باشد. در این نوع  پشتیبان گیری یک نسخه پشتیبان بصورت خودکار تهیه می شود. باید توجه داشته باشید که پس از ثبت اطلاعات وقتی خواستید از نرم افزار خیریه سرو خارج شوید از شما پرسیده می شود آیا برای پشتیبان گیری اطمینان دارید، اگر تایید کردید یک نسخه پشتیبان از اطلاعات تهیه می شود.


نکته: سعی کنید همیشه از اطلاعاتتان به هنگام خروج نسخه پشتیبان تهیه کنید. تا همیشه با خیال راحت با نرم افزار کار کنید و ترسی از پاک شدن اطلاعات نداشته باشید.


نکته دوم: هنگام خروج فقط از دوره ای نسخه پشتیبان تهیه می شود که در آن وارد هستید. بنابراین برای تهیه نسخه پشتیبان از کلیه اطلاعات سعی کنید از سیستم پشتیبان گیری کامل استفاده کنید.



سایر مقالات آموزشی شرکت نرم افزاری آبان رایان البرز :