آموزش پشتیبان گیری خودکار در نرم افزار خیریه سرو

خلاصه
1398/10/16

پشتیبان گیری از اطلاعات یکی از مهمترین اقداماتی است که کاربران باید انجام دهند. با انجام عملیات پشتیبانی در اصل شما دارید یک نسخه کپی از اطلاعاتتان تهیه می کنید تا در روزی که ن

آموزش پشتیبان گیری خودکار در نرم افزار خیریه سرو
مقدمه
پشتیبان گیری از اطلاعات یکی از مهمترین اقداماتی است که کاربران باید انجام دهند. با انجام عملیات پشتیبانی در اصل شما دارید یک نسخه کپی از اطلاعاتتان تهیه می کنید تا در روزی که نیاز دارید بتوانید آن ها را بازیابی کنید. پشتیبان گیری از اطلاعات آنقدر مهم است که یک روز را با نام «روز پشتیبان گیری از اطلاعات» نامگذاری کرده اند. در این مقاله می خواهیم آموزش پشتیبان گیری خودکار را در نرم افزار خیریه سرو آموزش دهیم. پس ادامه این مقاله را دنبال نمایید.

چگونه در نرم افزار خیریه سرو بصورت خودکار پشتیبانی تهیه کنیم؟
نرم افزار خیریه سرو بصورت خودکار نسخه های پشتیبان تهیه می کند. برای اینکه مطمن باشید این قابلیت فعال است یا خیر باید اینکارها را انجام دهید. از منوی تنظیمات گزینه تنظیمات را کلیک نمایید. پس از اینکار فرم تنظیمات نرم افزار باز می شود.

در این بخش باید تیک «پشتیبانی خودکار(توصیه می شود)» زده شده باشد. همچنین باید چک کنید آیا درایوی که در قسمت «مسیر پشتیبان گیری وارد شده است وجود دارد یا خیر». اگر تمامی موارد را درست وارد نموده اید. در ساعات مشخص شده نرم افزار بصورت خودکار نسخه پشتیبانی تهیه می کند و در محلی که تنظیم نموده اید قرار می دهد. در مقالات بعدی می توانید آموزش تنظیمات پشتیبانی گیری خودکار را خواهید خواند.



سایر مقالات آموزشی شرکت نرم افزاری آبان رایان البرز :