آموزش استفاده از راهنماهای آنلاین نرم افزار خیریه سرو

خلاصه
1398/10/13

امروزه اکثر نرم فزارهای اتوماسیون اداری، حسابداری،صنعتی و غیره دارای یکسری راهنما و جزوات آموزشی هستند. بعضی از این راهنماها در قالب فایل های متنی، کتابچه های الکترونیک، محتواه

آموزش استفاده از راهنماهای آنلاین نرم افزار خیریه سرو
مقدمه
امروزه اکثر نرم فزارهای اتوماسیون اداری، حسابداری،صنعتی و غیره دارای یکسری راهنما و جزوات آموزشی هستند. بعضی از این راهنماها در قالب فایل های متنی، کتابچه های الکترونیک، محتواهای تحت وب و آنلاین، کتاب های کاغذی و غیره می باشند. برتری راهنماهای آنلاین به این است که محتوایی به روزتر داشته و قابلیت جستجوی سریع را دارند و از طرفی از بین نمی روند. در این مقاله آموزشی می خواهیم به شما یاد دهیم چگونه از راهنماهای آنلاین نرم افزار خیریه سرو استفاده نمایید.



آموزش استفاده از راهنماهای آنلاین نرم افزار خیریه سرو
همانطور که پیشتر گفتیم راهنماهای آنلاین نرم افزارها باعث می شوند کاربران بصورت آنلاین بتوانند آخرین آموزش ها و اخبار را در مورد نرم افزارهای مشاهده کنند. نرم افزار خیریه سرو دارای یکسری از آموزش های آنلاین می باشد که در ادامه آموزش اینکار را خواهیم داد.


گام اول: ورود به پنل مدیریت اعتبار خود
ابتدا باید وارد پنل مدیریت اعتبار خود شوید. برای اینکار می توانید طبق مقاله «آموزش استفاده از پنل کاربری و اعتبار مشتریان» اینکار را انجام دهید.



گام دوم:  کلیک روی دکمه اخبار و آموزش های آنلاین

کلیک روی لینک «اخبار و آموزش های آنلاین» پس از اینکار می توانید آخرین گزارش به روزسانی را مشاهده نمایید.

در هر بخش کلیه آموزش های لازم قرار داده شده است. هر روزه قسمت های مختلف نرم افزار خیریه سرو آموزش داده می شود.



سایر مقالات آموزشی شرکت نرم افزاری آبان رایان البرز :