معرفی چندین روش برای افزایش درآمد معلم ها و شغل دوم اساتید

خلاصه
1398/09/22

امروزه یکی از شغل های دیگری که معلم ها،فرهنگی ها، اساتید دانشگاه، مربی های آموزشگاه غیره به عنوان شغل دوم در کنار شغل خود انجام می دهند، پذیرش کلاس تدریس خصوصی است. اساتید و م

مقدمه
امروزه یکی از شغل های دیگری که معلم ها،فرهنگی ها، اساتید دانشگاه، مربی های آموزشگاه  غیره به عنوان شغل دوم در کنار شغل خود انجام می دهند، پذیرش کلاس تدریس خصوصی است. اساتید و معلم ها گاهی از کارهای دیگری همچون برگزاری کلاس رفع اشکال، کلاس حل تمرین، کلاس های آموزش عمومی و غیره هم برای افزایش درآمد خود استفاده می کنند. در مقاله زیر به نحوه معرفی یک استاد و یا معلم برای پذیرش کلاس خصوصی و غیره خواهیم پرداخت.



چگونه به عنوان یک استاد خود را به دیگران معرفی کنیم
همانطور که گفتیم روش های زیادی برای افزایش درآمد یک معلم، استاد یا معرفی آموزشگاه موجود می باشد.  حالا می خواهیم در این مقاله به شما بگوییم چطور خود را به شاگردانی که به شما نیاز دارند معرفی کنید.


آموزش معرفی استاد یا معلم به شاگردان
برای اینکار ابتدا سایت http://www.hezarostad.ir/را در مروگر خود وارد نموده و سایت را باز کنیم، سپس از بالای سایت روی گزینه «ثبت نام رایگان استاد» کلیک نمایید. پس از اینکار فرم مربوط را تکمیل نمایید. پس از ثبت نام در سایت هزار استاد، وارد محیط کاربری سایت می شوید. دراین قسمت باید روی دکمه «ثبت دروس من» کلیک کنید و مشخص کنید که چه درس هایی را می خواهید تدریس کنید.



یکی از مزیت هایی که این سایت دارد این است که ثبت نام در سایت هزار استاد خیلی راحت و در کمتر از دو دقیقه زمان می خواهد. حتما ثبت نام کنید و رزومه درخشان خود را ثبت کنید. پس از اینکار منتظر بمانید تا شاگردانی که به شما نیاز دارند با شما تماس بگیرند.



سایر مقالات آموزشی شرکت نرم افزاری آبان رایان البرز :