نرم افزار مشاور املاک رایگان

خلاصه
1398/07/19

شاید شما هم به دنبال نرم افزاری برای مدیریت املاک یا مشاور املاک خود می گردید و به دنبال یک نرم افزار رایگان و فارسی جستجو می کنید. چنانچه به دنبال نرم افزار مجانی و رایگان برا

نرم افزار مشاور املاک رایگان
شاید شما هم به دنبال نرم افزاری برای مدیریت املاک یا مشاور املاک خود می گردید و به دنبال یک نرم افزار رایگان و فارسی جستجو می کنید. چنانچه به دنبال نرم افزار مجانی و رایگان برای آژانس مسکن یا مشاور املاک خود می گردید بهتر است کمی وقت بگذارید و این مطلب را بخوانید.


دانلود نرم افزار رایگان برای مشاور املاک
نرم افزارهای مجانی برای مشاور املاک ها یکسری معایب و مزایا دارند که در این مقاله آموزشی به آن خواهیم پرداخت. یکی از مزایای  نرم افزار رایگان و مجانی برای املاکی ها این است که نیازی به پرداخت هیچگونه هزینه ای ندارد و تمام مزیت آن هم در رایگان بودن آن است.
برخی از نرم افزارهای رایگان مشاور املاک دارای نسخه تجاری هستند که قفل آن ها شکسته شده است(یه به اصلاحی کرک شده اند) و برخی از این برنامه های رایگان املاک در قالب دمو یا نسخه آزمایشی هستند، علاوه بر این شاید نرم افزارهای دیگری هم وجود داشته باشد که با امکانات محدود بصورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار داده شود. ولی به هیچ وجه نرم افزار رایگان توصیه نمی شود.


معایب نرم افزار رایگان مشاور املاک
یکی از معایب نرم افزارهای رایگان مشاورین املاک شامل موارد زیر است:
نداشتن پشتیبانی نرم افزاری:
یکی از بدی ها یا معایبی که نرم افزار مشاور املاک رایگان دارند این است که دارای هیچگونه پشتیبانی تلفنی، تیکتی و یا هرنوع پشتیبانی نیستند و در صورتیکه پس از مدتی با مشکل مواجه شوید هیچ کسی پاسخگوی شما نیست. کلیه نرم افزارهای اتوماسیون اداری نیاز به پشتیبانی توسط اپراتور دارند.
ارائه نشدن نسخه آپدیت با امکانات جدید:
در نرم افزارهای مشاور املاک رایگان به دلیل اینکه هیچ پشتیبان یا تیم توسعه دهنده ای برای نرم افزار ارائه شده تعریف نشده است،  از همین رو هیچ آپدیتی در آینده تولید نخواهد شد. و اگر هم نرم افزار چندین نسخه آپدیت داشته باشد پس از مدتی بالاخره در یک بن بست رها می شود.
امنیت اطلاعات:
بیشتر نرم افزارهای رایگان مشاور املاک دارای هیچ نسخه پشتیبانی نیستند و بابت امنیت اطلاعات شما هیچگونه مسئولیتی ندارند. از همین رو اکیده توصیه می شود نرم افزارهای تجاری مشاور املاک را تهیه کنید. برای پیشنهاد می توانید نرم افزار جامع مشاور املاک سرو را تهیه نمایید.
مشکل محدود بودن:
نرم افزار مشاور املاک رایگان اکثرا محدود هستند خصوصا نسخه های آزمایشی اینگونه نرم افزارها. به عبارت دیگر تنها می توانید از بخشی از این اطلاعات را استفاده کنید.
عدم ارائه فایل های آموزشی مناسب:
معمولا در نرم افزارهای مشاور املاک رایگان، هیچگونه آموزشی در نظر گرفته نمی شود.


پیشنهاد نرم افزار مشاور املاک:
برای شروع و اتوماسیون سازی مشاور املاک یا بنگاه معاملات ملک خود می توانید از «نرم افزار مشاور املاک سرو» استفاده کنید. این برنامه کلیه امکانات مدیریت املاک، مدیریت مشتریان، مدیریت دفترچه تلفن، مدیریت اشخاص، مدیریت قولنامه ها، مدیریت پیامک ها و غیره را دارد. همچنین پشتیبانی، آموزش، خدمات پس از فروش، آپدیت  و غیره را نیز دارد.


توصیه به مشاور املاک ها:
اکثر افراد فکر می کنند که مشاور املاک یک شغل ساده و آسان است ولی سخت در اشتباه هستند، امروزه اداره کردن یک مشاور املاک به کاری پیچیده تبدیل شده است به گونه ای که با علم و  دانش های قبلی نمی توان این کار را اداره کرد.  امروزه مشاور املاک ها باید با کامپیوترها، موبایل ها، شبکه های اجتماعی، نرم افزارهای پیامرسان، سایت های ثبت تبلیغ همانند نیازمندی های آنلاین نت موج و غیره باید آشنایی کامل داشته باشند. بیشترین درآمد  و شغل مشاورین املاک استفاده از اطلاعات املاک و مشتریان املاک هست، از هیمن رو این گونه اطلاعات باید در نرم افزارهای خوب و مناسب و کارآمد(همانند نرم افزار مشاور املاک سرو) ذخیره و تحلیل شوند تا بتوان درآمد بالایی را کسب کرد.