نحوه تهیه گزارش شش ماهه کمک های غیرنقدی خیرین در نرم افزار خیریه سرو

خلاصه
1398/07/09

در این مطلب آموزشی به شما یاد داده خواهد شد تا با استفاده از نرم افزار حسابداری مدیریت موسسات خیریه سرو به آسانی گزارش کامل از تمامی کالاها و کمک های دریافتی خیرین را تهیه و آم

نحوه تهیه گزارش شش ماهه کمک های غیرنقدی خیرین در نرم افزار خیریه سرو
مقدمه
در این مطلب آموزشی به شما یاد داده خواهد شد تا با استفاده از نرم افزار حسابداری مدیریت موسسات خیریه سرو به آسانی گزارش کامل از تمامی کالاها و کمک های دریافتی خیرین را تهیه و آماده چاپ کنید. در این نوع گزارش می توانید   لیست گزارش کمک های غیرنقدی خیرین را به یک محدوده نیمه فصل محدود کنید. مثلا یک گزارش برای نیمه اول تابستان تهیه کنید.


نحوه چاپ گزارش نیمه اول سال و نیمه دوم سال از کمک های غیرنقدی خیرین موسسه خیریه
بدین منظور از منوی بالای نرم افزار گزینه « گزارشات » و سپس گزینه « درآمد » و در نهایت روی گزینه «درآمدهای غیرنقدی براساس مشخصات خیرین» را یکبار کلیک نمایید. پس از اینکار یک فرم نشان داده می شود، در این فرم تیک گزینه « گزارش شش ماهه » را تیک بزنید، سپس نیمه فصل خود را انتخاب نمایید،  خود را از لیست کشویی انتخاب نموده(برای مثال ماه نیمه اول سال یا شش ماهه اول سال) سپس روی دکمه تایید کلیک کنید تا گزارش لیست کمک های خیرین چاپ شود.
نکته: در این منوی کشویی فصل ها به ترتیب نیمه اول سال (فروردین تا شهریور) و نیمه دوم سال (مهر تا اسفند) را می توانید گزارش چاپی را از کمک های دریافتی خیرین تهیه کنید.