ارسال مدارک برای سایت ایرونیک

خلاصه
1397/12/08

اگر بیشتر از 2 روز است که یک دامنه و شناسه ایرونیک ثبت نموده اید و هنوز فعال نشده است احتمال زیاد از طرف وب سایت nic.ir مدارکی را درخواست نمود

ارسال مدارک برای سایت ایرونیک


اگر بیشتر از 2 روز است که یک دامنه و شناسه ایرونیک ثبت نموده اید و هنوز فعال نشده است احتمال زیاد از طرف وب سایت nic.ir مدارکی را درخواست نموده اند. این مدارک را باید سریعا برای وب سایت nic.ir ارسال نمایید تا دامنه شما فعال گرددد.
برای  ارسال مدارک برای وب سایت nic باید ابتدا وارد حساب کاربری nic خود شوید.  سپس از بالا بر روی گزینه «ارسال مدارک» کلیک نمایید.

گزینه 1
جهت اعمال تغییرات/تنظیمات شناسه: تغییر پاسخ محرمانه، گذرواژه، آدرس، شماره ثبت شرکت و نوع شناسه از محدود به حقیقی، همچنین اصلاح نام و کدملی صاحب شناسه، ارسال فیش بانکی : فقط برای مبالغ بالای سه میلیون ریال، ارسال مجوز برای دامنه‌های محدود از قسمت 1 بر روی گزینه «تکمیل فرم و ارسال مدارک» کلیک نمایید.
گزینه 2
جهت ثبت دامنه به طور کلی: تعهد کتبی، مدارک ثبتی، روزنامه رسمی، پروانه فعالیت. ...، انتقال دامنه، لغو دامنه (حذف دامنه)، اعمال تغییرات بر روی دامنه مانند تغییر/تنظیم رابط‌های دامنه، تنظیم شناسه برای دامنه‌های انتقال یافته از سامانه قدیم و مواردی که انجام آنها بصورت آنلاین (برخط) امکان پذیر نمی‌باشد و یا دسترسی آن وجود ندارد، از قبیل اعمال تغییرات توسط ارسال نامه رسمی از جانب صاحب امتیاز دامنه از قسمت 2 بر روی گزینه «تکمیل فرم و ارسال مدارک» کلیک نمایید.
گزینه 3
جهت شما از این طریق می‌توانید مدارک مرتبط با امور نمایندگی خود را ارسال کنید. از قسمت 3 2 بر روی گزینه «تکمیل فرم و ارسال مدارک» کلیک نمایید.
نکته) در این قسمت شما از قسمت 2 بر روی روی گزینه «تکمیل فرم و ارسال مدارک» کلیک نمایید.
پس از اینکار یک فرم همانند تصویر زیر نمایش داده می شود.

در قسمت «نام دامنه ها»، دامنه هایی که می خواهید صاحب امتیاز آنها باشید را بنویسید.
در قسمت «درخواست مرتبط با دامنه» یک گزینه را با توجه به کاری که می خواهید انتخاب کنید. در این مثال ما ثبت دامنه را انتخاب می کنیم.
در قسمت «فایل مدارک» انتخاب فایل را انتخاب کرده و فایل خود را که اسکن کارت ملی می باشد را انتهاب نموده و سپس بر روی دکمه «ارسال مدارک» کلیک نمایید.