آمار مددجویان براساس میزان تحصیلات در نرم افزار خیریه سرو

خلاصه
1397/08/13

. اکنون که اطلاعات را به نرم افزار وارد کرده ام، می خواهم یک آماری تولید کنم که بیانگر این باشد که چه تعداد از مددجویان دارای یک میزان تحصیلات هستند و چه تعداد دارای تحصیلات دی

آمار مددجویان براساس میزان تحصیلات در نرم افزار خیریه سرو
سوال کاربر نرم افزار خیریه سرو
من از برنامه جامع و حسابداری مدیریت موسسات خیریه سرو استفاده می کنم. اکنون که اطلاعات را به نرم افزار وارد کرده ام، می خواهم یک آماری تولید کنم که بیانگر این باشد که چه تعداد از مددجویان دارای یک میزان تحصیلات هستند و چه تعداد دارای تحصیلات دیگر، برای مثال خروجی که می خواهم به من بدهد به اینصورت باشد که چه تعداد از مددجویان بی سود، چه تعداد مددجو دارای کلاس اول، چه تعداد دارای کلاس دوم، چه تعداد دارای کلاس سوم و به همین صورت رو به بالا هستند. لطفا مراحل تهیه چنین آماری را توضیح دهید؟


پاسخ پشتبان نرم افزار خیریه سرو
برای اینکار ابتدا برنامه مدیریت موسسات خیریه سرو را اجرا نمایید و سپس از منوی «اشخاص» گزینه «مددجویان» و سپس گزینه «آمارگیری» را کلیک کنید و بعد از اینکار روی گزینه «آمارگیری براساس میزا تحصیلات» دوبار کلیک کنید تا آمار نمایش داده شود. پس از اینکار لیست افراد نمایش داده می شود. پس از اینکار آماری بصورت زیر نمایش داده می شود:
میزان تحصیلات | تعداد
بی سود | 160
اول| 80
دوم| 60
آمار بالا به اینصورت خوانده می شود که با توجه به اطلاعات وارد شده در نرم افزار مدیریت موسسات خیریه سرو، تعداد مددجویانی که بی سواد هستند 160 نفر است، تعداد مددجویان اول 80 نفر، تعداد مددجویان دوم 60 نفر می باشد. به همین صورت و براساس دسته بندی شما آمار تولید می کند.