نرم افزار محاسبه قیمت وکیل

خلاصه
1402/07/18

خیلی ها دوستدارند قبل از اینکه برای خود وکیل بگیرند بدانند پول وکیل گرفتن چقدر می شود. پولی که به وکیل باید بپردازید سقفی ندارد و شما می توانید هر مبلغی را که می خواهید به وکیل

نرم افزار محاسبه قیمت وکیل

خیلی ها دوستدارند قبل از اینکه برای خود وکیل بگیرند بدانند پول وکیل گرفتن چقدر می شود. پولی که به وکیل باید بپردازید سقفی ندارد و شما می توانید هر مبلغی را که می خواهید به وکیل بپردازید ولی تعرفه ای وجود دارد که می توانید با آن حق الوکاله وکیل را بپردازید.


نرم افزاری که در اینجا می خواهیم معرفی کنیم حق الوکاله وکیل را محاسبه می کند، حق الوکاله وکیل همان پولی است که باید برای وکیل هزینه کنید.

این برنامه به شما کمک می کند بتوانید حق الوکاله که به آن دستمزد وکیل هم گفته می شود را محاسبه کنید. بر سرهمین قیمت هم می توانید با وکیل توافق کنید یا از او تخفیف بگیرید.

حق الوکاله بسته به بزرگ بودن پرونده، موضوعات کار، ماموریت های داخل استانی یا خارج از استانی که وکیل باید برود، در چه مرحله ای وکیل پرونده را گرفته است، تخصص وکیل و غیره متفاوت می باشد.

هر پرونده می تواند چندین مرحله  مانند: دادسرا، دادگاه بدوی، دادگاه تجدیدنظر و غیره داشته باشد، در این برنامه می توانید دستمزد وکیل را در هر مرحله بصورت جداگانه و باهم مشاهده کنید.


دانلود نسخه اندروید از کافه بازار

دانلود نسخه آنلاین ios ویژه گوشی های اپل