چاپ قولنامه با امکان تعیین لوگوی اختصاصی دفاتر املاک

خلاصه
1401/05/17

بدون شک فرم ها و قراردادهای چاپی از رسمیت بسیار بالاتری نسبت به قراردادهای دست نویس برخوردار هستند چرا که بطور بسیار خوانا، با کمترین امکان و احتمال دست بردن در آنها با لوگوی

چاپ قولنامه با امکان تعیین لوگوی اختصاصی دفاتر املاک
هر مشاور املاک می تواند برای رسمیت بخشیدن به قولنامه های صادره از بنگاه املاک یا دپارتمان مشاور املاک تمام قرارداد و رسیدهای  صادره شامل برگ تحویل کلید ملک، رسید تحویل وجه، مبایعه نامه، اجاره نامه و قرارداد مشارکت را به طور رسمی و اختصاصی دفتر املاک خود صادر نماید.
 بدون شک فرم ها و قراردادهای چاپی از رسمیت بسیار بالاتری نسبت به قراردادهای دست نویس برخوردار هستند چرا که بطور بسیار خوانا، با کمترین امکان و احتمال دست بردن در آنها با لوگوی اختصاصی دفتر املاک تنظیم و چاپ می شوند.
همانگونه که گفته شد مشاور املاک قادر خواهد بود تا حتی از لوگوی اختصاصی خود نیز در بالای برگ مبایعه نامه یا اجاره نامه های صادره استفاده نماید، امکان تعیین اندازه لوگو یا آرم دفتر املاک خود را نیز خواهید داشت.
 نرم افزار چاپ قولنامه سرو ابزارهای کاربردی بسیاری را در اختیار هر کاربر قرار می دهند که یکی از آنها درج لوگو در بالای هر قولنامه یا قراردادهای رهن و اجاره است.
به منظور کسب اطلاعات بیشتر و خرید نرم افزار چاپ قولنامه املاک سرو همین الان می توانید با شماره 09228022047 مهندس داودی تماس حاصل نمایید. در هر نقطه از کشور که باشید از خرید تا نصب و فعال سازی نرم افزار چاپ قولنامه املاک سرو ۵ دقیقه زمان لازم است.