پیدا کردن سریع ملک بنا بر بودجه مشتری

خلاصه
1401/04/16

در کمتر از یک ثانیه تمام فایل ها در رنج قیمتی اعلام شده مشتری به شما نمایش داده شود، با نمایش نتیجه در نرم افزار املاک سرو نزدیک ترین و بهترین فایلی که مد نظر و مورد پسند مشتری

 پیدا کردن سریع ملک بنا بر بودجه مشتری
سرعت عمل در معرفی بهترین فایل ها به مشتری می‌تواند موجب سرعت به نتیجه رسیدن معاملات و بتبع سبب پیشرفت چشم گیری در کسب درآمد بیشتر برای مشاور املاک باشد.
 یکی از ابزارهای بسیار دقیق نرم افزار املاک سرو ابزار فیلتر جستجو است. با استفاده از این فیلتر کاربر می تواند در کمترین زمان ممکن در رنج و همان قیمتی که مشتری از شما یک ملک خواسته قادر باشید تا از بین بهترین فایل های موجود نزدیکترین گزینه به مورد مد نظر مشتری را معرفی نمایید.
 به این منظور تنها کافیست تا با استفاده از ابزار جستجوی نرم افزار املاک سرو قیمت مد نظر مشتری را در کادر مخصوص خود ثبت نموده و کلید جستجو را فشار دهید یا اینتر کنید تا در کمتر از یک ثانیه تمام فایل ها در رنج قیمتی اعلام شده مشتری به شما نمایش داده شود، با نمایش نتیجه در نرم افزار املاک سرو نزدیک ترین و بهترین فایلی که مد نظر و مورد پسند مشتری باشد را من متقاضی معرفی نمایید.
 بنابراین استفاده از فیلتر قیمت در نرم افزار املاک سرو موجب خواهد شد تا تنها با چند کلیک ساده و وارد نمودن رنج قیمت یا دقیقا همان قیمت موردنظر مشتری که به شما اعلام می گردد از بین هزاران فایل ثبت شده بهترین گزینه ها را به مشتری معرفی نمایید.
 در چنین شرایطی سرعت عمل شما در معرفی بهترین فایل ها از طریق نرم افزار املاک سرو با توجه به توان و قدرت خرید متقاضیان موجب انعقاد قراردادهای بسیاری خواهد شد.
 به منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نرم افزار املاک سرو و برخورداری از هزاران ابزار کاربردی و مدرن این نرم افزار همین الان می توانید با مهندس داودی 09228022047 تماس حاصل نمایید.



سایر مقالات آموزشی شرکت نرم افزاری آبان رایان البرز :