بهترین روش مدیریت نامه های خیریه

خلاصه
1401/04/13

پرسنل دبیرخانه نیز با سادگی بسیار زیاد قادر به بایگانی و خروج از بایگانی هر کدام از نامه ها خواهند بود. یکی از امکانات پرکاربرد نرم افزار مدیریت خیریه سرو قدرت اتوماسیون سازی د

بهترین روش مدیریت نامه های خیریه
با توجه به آنکه در موسسات خیریه نامه های ورودی و خروجی بسیاری تبادل می گردد، قدرت مدیریت نامه های موسسه خیریه نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار خواهد بود، به این سبب در صورتی که موسسه خیریه قادر باشد تا نسبت به اتوماسیون سازی مدرن مکاتبات روزانه اقدام نماید موجب خواهد شد تا بسیار ساده بتواند در هر زمانی به جستجو در بین نامه های ورودی و خروجی اقدام کند.
همچنین پرسنل دبیرخانه نیز با سادگی بسیار زیاد قادر به بایگانی و خروج از بایگانی هر کدام از نامه ها خواهند بود. یکی از امکانات پرکاربرد نرم افزار مدیریت خیریه سرو قدرت اتوماسیون سازی در هر واحد از موسسه خیریه است.
 با استفاده از نرم افزار مدیریت خیریه سرو دیگر هیچ دغدغه ای برای مدیریت نامه های موسسات خیریه نخواهید داشت چرا که قادر به انجام تمام اقدامات اتوماسیون سازی نامه های موسسه خیریه از طریق نرم افزار خیریه سرو خواهید بود. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اتوماسیون سازی نامه های موسسه خیریه میتوانید همین الان با مهندس داودی 09228022047 تماس حاصل نمایید و از یکسال پشتیبانی و خدمات پس از فروش رایگان نرم افزار خیریه سرو نیز برخوردار شوید.