به آسانی برای هر مددجو یک کارت معتبر صادر کنید

خلاصه
1401/04/13

موسسه خیریه می تواند با درج لوگوی اختصاصی خود بر روی کارت های موسسه مددجویان از طریق نرم افزار خیریه سرو رسمیت بالایی به مددجویان تحت پوشش اعطا نماید

به آسانی برای هر مددجو یک کارت معتبر صادر کنید
یکی از مواردی که موجب میشود موسسات خیریه رسمیتی بیش از پیش داشته باشند صدور کارت مددجویی برای هر یک از اشخاص تحت پوشش موسسه خیریه است.
 موسسات خیریه به منظور ایجاد کارت برای هر یک از مددجویان موسسه خیریه می توانند با راهکاری بسیار ساده علاوه بر مدیریت مددجویان و مدیریت پرسنل و همچنین اموال و دارایی ها و اتوماسیون سازی سایر فعالیتهای موسسه خیریه در نهایت سادگی نسبت به صدور کارت مددجویی نیز اقدام نمایند، به این منظور استفاده از نرم افزار مدیریت خیریه سرو برای صدور کارت مددجویی به روشی بسیار ساده به شما پیشنهاد می گردد.
 به این منظور تنها کافی است تا نرم افزار مدیریت خیریه سرو را شرکت مهندسی آبان رایان البرز تهیه و نسبت به نصب و فعالسازی آن اقدام نمایید با استفاده از نرم افزار مدیریت خیریه سرو موسسات خیریه در سراسر کشور قادر خواهند بود تا کارت مددجویی برای هریک از مددجویان موسسه خیریه تنظیم و صادر نماید.
 موسسه خیریه می تواند با درج لوگوی اختصاصی خود بر روی کارت های موسسه مددجویان از طریق نرم افزار خیریه سرو رسمیت بالایی به مددجویان تحت پوشش اعطا نماید. به منظور صدور کارت مددجویی برای هر یک از مددجویان موسسات خیریه تنها کافی است تا مشخصات هر یک از مددجویان را در کادر مخصوص نرم افزار خیریه سرو وارد نمایید.
 نرم افزار خیریه سرو به بهترین شکل ممکن پرینت کارت مددجویی با امکان ویرایش در اختیار شما قرار خواهد داد.
برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص چاپ کارت مددجویان با استفاده از نرم افزار خیریه سرو همین الان می توانید با مهندس داودی 09228022047 تماس حاصل نمایید.
با نرم افزار خیریه سرو از یکسال پشتیبانی، خدمات پس از فروش و به‌روزرسانی‌های رایگان برخوردار خواهید بود. از آنجا که نرم افزار مدیریت خیریه سرو از پشتیبانی کارشناسان شرکت برخوردار است در هر هنگام که سوالی در مورد نحوه عملکرد نرم افزار خیریه سرو برای شما ایجاد گردد می توانید با برقراری تماس تلفنی با کارشناسان نرم افزار خیریه سرو ایرادات و سوالات خود را برطرف نمایید تا تجربه استفاده از کاملترین نرم افزار اختصاصی موسسات خیریه را داشته باشید.