بازیابی رمز عبور در نرم افزار املاک سرو

خلاصه
1401/04/03

بدون شک برای هر فردی پیش می آید که نام کاربری یا رمز عبور خود را فراموش کند

بازیابی رمز عبور در نرم افزار املاک سرو
برای هر فردی بارها پیش آمده که به منظور بالا بردن امنیت حساب کاربری خود از ثبت یک پسورد بر روی آن حساب کاربری استفاده نماید. بدون شک برای هر فردی پیش می آید که نام کاربری یا رمز عبور خود را فراموش کند، در چنین شرایطی چه کاری می توانید انجام بدهید تا به طور سریع و فوری بتوانید نسبت به بازیابی نام کاربری و رمز عبور خود در آن سیستم الکترونیکی اقدام نمایید؟
سیستمی که برای محافظت از فایل های شما طراحی شده اقدام نمایید ممکن است در هنگامی که نام کاربری و رمز عبور که بر روی نرم افزار املاک سرو گذاشته اید را فراموش کنید و نیاز بسیار زیاد و بالایی برای دسترسی به فایل های ثبت شده داشته باشید به نظر شما می شود در چنین شرایطی نام کاربری و رمز عبور را بازیابی کرد؟  یا اینکه باید تمام اطلاعات را حذف و از ابتدا اقدام به نصب نرم افزار یا اپلیکیشن خاص نمود؟
 در نرم افزار املاک سرو چنانچه یک کاربر نام کاربری یا رمز عبور خود را فراموش نماید، در هنگام ورود به نرم افزاراملاک سرو ، در صفحه ابتدایی نرم افزار املاک سرو یک کد بازیابی برای کاربر قابل مشاهده خواهد بود. در صورتی که شما به عنوان کاربر نرم افزار املاک سرو نام کاربری یا رمز عبور خود را فراموش نموده باشید تنها کافیست تا در همان لحظه با پشتیبانی نرم افزار املاک سرو تماس حاصل نمایید و کد بازیابی را به پشتیبانی نرم افزار املاک سرو اطلاع دهید، تا در کمترین زمان ممکن نسبت به بازیابی نام کاربری و رمز عبور شما به منظور استفاده از نرم افزار املاک سرو اقدام گردد.
 ممکن است بپرسید که در چنین صورتی هر فردی ممکن است با پشتیبانی نرم افزار املاک سرو تماس بگیرد و با ارائه کد بازیابی از کارشناسان نرم افزار املاک نام کاربری و رمزعبور جدید را بخواهد اما بهتر است بدانید که کارشناسان نرم افزار املاک سرو تنها در صورتی اقدام بازیابی نام کاربری و رمز عبور شما می نمایند که سریال را به آنها ارائه دهید، سریال نرم افزار املاک فقط در اختیار شما بعنوان مدیر و خریدار نرم افزار املاک سرو یا شخصی که نرم‌افزار جامع املاک سرو را تهیه کرده و مالک نرم افزار سرو می باشد قرار دارد، بنابراین چنانچه فردی غیر از مالک نرم افزار املاک سرو با کارشناسان نرم افزار املاک سرو به منظور بازیابی یوزرنیم و پسورد ورودی نرم افزار املاک سرو تماس حاصل نمایند کارشناسان نرم افزار املاک سرو نسبت به بازیابی رمز عبور و نام کاربری آن کاربر اقدام نخواهند نمود.
 به این سبب سیستمی بسیار ایمن در اختیار کاربر نرم افزار املاک سرو قرار میگیرد که حتی در صورت فراموشی نام کاربری و رمز عبور تنها بازیابی می ‌تواند در اختیار مالک اصلی نرم‌افزار املاک قرار بگیرد، در واقع فردی که سریال نرم افزار را در اختیار دارد تنها شخصی است که قادر به درخواست بازیابی قفل نرم افزار خواهد بود.
 نرم افزار املاک سرو از هزاران امکان و ابزار پشتیبانی مدرن برخوردار است که برخی از ابزارها و امکانات نرم افزار املاک سرو به طور انحصاری و تنها در اختیار کاربران نرم افزار املاک سرو است، همچنین نرم افزار املاک سرو از یک سال خدمات پس از فروش پشتیبانی و بروزرسانی ها و نصب رایگان برخوردار است، به منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص امکانات و ابزار های نرم افزار املاک سرو همین الان می توانید با مهندس داودی 09228022047 تماس حاصل نمایید.