نگهداری امن از فایل های مشاور املاک

خلاصه
1401/04/02

هر فردی برای امنیت کارهای روزانه و فعالیت های خود مخصوصاً در سیستم های کامپیوتری یا گوشی های تلفن همراه می‌تواند از رمز عبور برای جلوگیری از دسترسی سایرین به فایل های شخصی خود

نگهداری امن از فایل های مشاور املاک
هر فردی برای امنیت کارهای روزانه و فعالیت های خود مخصوصاً در سیستم های کامپیوتری یا گوشی های تلفن همراه می‌تواند از رمز عبور برای جلوگیری از دسترسی سایرین به فایل های شخصی خود استفاده نماید.
 دفاتر املاک نیز با توجه به اهمیت فایل های ثبت شده خود و لزوم حفظ، نگهداری و اطمینان خاطر به منظور جلوگیری از دسترسی سایرین می ‌توانند بر روی فایل، تقاضا و به طور کلی اطلاعات مختص دفتر املاک خود اقدام به بالا بردن سطح امنیتی از طریق ایجاد یک پسورد قدرتمند اقدام نمایند.
 اگر میخواهید اقدامات دفتر املاک خود را به طور سیستماتیک و مدرن از طریق نرم افزار املاک سرو اداره نمایید و فایل های دفتر املاک را در نرم افزار املاک سرو به ثبت برسانید ممکن است نیاز داشته باشید تا امنیت این فایل و تقاضا ها یا به طور کلی اطلاعات وارد شده در نرم افزار املاک سرو را تحت نظارت خود، با پسورد شخصی خودتان حفظ نمایید.
 نرم افزار املاک سرو این قابلیت و امکان را در اختیار شما قرار می دهد که بتوانید به بالا بردن سطح امنیتی فایل ها با استفاده از یوزرنیم و پسورد بر روی نرم افزار املاک سرو اقدام نمایید. چنانچه به طور همزمان چند نفر از نرم افزار املاک سرو  بر روی یک سیستم استفاده می نمایند هر فردی می تواند به طور جداگانه برای خود یوزرنیم و پسورد داشته باشد و هر کاربر با نام کاربری و رمز عبور خود وارد نرم افزار شود.
 اقدامات انجام شده از جانب هر کاربر در صورتی که با نام کاربری و رمز عبور شخصی به نرم افزار املاک سرو وارد شود به نام او نیز در نرم‌افزاراملاک سرو به ثبت خواهند رسید. به این سبب نرم افزار املاک سرو این امکان را به شما می دهد  تا هر فردی به طور جداگانه از پسورد خود استفاده نمایند و امنیت اطلاعات و فایل های خود را از این طریق تامین کند.
 نرم افزار املاک سرو با امکان تعیین رمز عبور و نام کاربری ایمن ترین محیط کاربری را برای هر مشاور املاک در آن دفتر املاک ایجاد می نماید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نرم افزار املاک سرو همین الان می توانید با شماره  مهندس داودی 09228022047 تماس حاصل نمایید.
همچنین با خرید نرم افزار املاک سرو از یکسال پشتیبانی و خدمات پس از فروش و به‌روزرسانی‌های رایگان بهره خواهید برد.