امکان گروه بندی مخاطبین دفترچه تلفن

خلاصه
1401/01/16

هنگامی که از یک دفترچه تلفن به منظور ثبت اطلاعات تماس دوستان، همکاران، پرسنل شرکت، کارگاه کارخانه یا هر موسسه و هر شرکت دیگری اقدام می نماید نیاز

امکان گروه بندی مخاطبین دفترچه تلفن
هنگامی که از یک دفترچه تلفن به منظور ثبت اطلاعات تماس دوستان، همکاران، پرسنل شرکت، کارگاه کارخانه یا هر موسسه و هر شرکت دیگری اقدام می نماید نیاز به داشتن ترتیبی به منظور گروه بندی مخاطبین آن دفترچه تلفن خواهد داشت تا هر یک از پرسنل یا افرادی که با آنها ارتباط دارید در گروههای خاص خود قرار گیرند.
 به عنوان مثال در گروه بندی دفترچه تلفن بتوانید کارمندان را در یک گروه، مهندسین در یک گروه، پرسنل فنی را در یک گروه، خدماتی ها را در یک گروه و به طور کلی هر کدام است افرادی که با آنها در ارتباط هستید به تناسب فعالیت و شناخت شما از آنها در یک گروه خاص قرار گیرد به این سبب چنانچه نرم‌افزاری برای انجام این فعالیت و با امکان گروه بندی مخاطبین نیاز دارید به شما نرم افزار دفترچه تلفن سرو را معرفی نماییم.
 در نرم افزار دفترچه تلفن سرو کاربر قادر خواهد بود تا با گروه بندی مخاطبین به سادگی و در هنگامی که به گروه خاصی از افرادی که با آنها ارتباط دارد تماس برقرار نمایید یا شماره تلفن آنها را در اختیار داشته باشد علاوه بر امکان جستجو می تواند تا هر گروه را به تفکیک مورد بررسی قرار دهد.
 گروه بندی مخاطبین دفترچه تلفن سرو به شما در انجام سرعت عمل کمک بسیار چشمگیری خواهد نمود و شما را قادر خواهد ساخت تا حتی در بسیاری از جهات بدون نیاز به جستجو و بدون آنکه اسامی و مشخصات مخاطبان یک گروه خاص را در ذهن خود داشته باشید با کلیک بر روی گروه بندی و باز کردن گروه خاص قادر باشید تا به مخاطبان هر گروه نیز دسترسی داشته باشید.
 برای خرید نرم افزار دفترچه تلفن سرو و کسب اطلاعات بیشتر همین الان می توانید با شماره مهندس داودی 09228022047 تماس حاصل نمایید تا علاوه بر هزاران ابزار کاربردی و مدرن نرم افزار دفترچه تلفن سرو از یکسال پشتیبانی و خدمات پس از فروش این نرم‌افزار نیز برخوردار و بهره مند باشید