پخش گالری تصاویر به صورت فیلم وار با آهنگ

خلاصه
1401/01/14

اگر شما دفتر املاک دارید و پس از مراجعه و بازدید نسبت به هرملک تصاویری از آن ملک ثبت می نماید تا پس از مراجعه مشتری بتوانید آن را به آن شخص نمایش دهید

پخش گالری تصاویر به صورت فیلم وار با آهنگ
اگر شما دفتر املاک دارید و پس از مراجعه و بازدید نسبت به هرملک تصاویری از آن ملک ثبت می نماید تا پس از مراجعه مشتری بتوانید آن را به آن شخص نمایش دهید می توانید از تصاویر گرفته شده از هرملک استفاده دیگری نیز داشته باشید، به عنوان مثال با اتصال کامپیوتر خود به مانیتور قادر خواهید بود تا تصاویر ثبت شده تمام املاک خود را در قالب یک گالری انتخاب نمایید و از طریق نرم افزار املاک سرو نسبت به موزیک گذاشتن بر روی تصاویر ثبت شده و در هنگام پخش از طریق نرم افزار املاک سرو بر روی مانیتور نیز اقدام نمایید.
بنابراین هر مشتری که به شما مراجعه نماید می‌تواند در بدو ورود به دفتر املاک شما امکان مشاهده عکس فایل های ثبت شده در دفتر املاک شما که به صورت آهنگ وار در حال پخش هستند را داشته باشد. امکانات و ابزارهای بسیار متعدد و متنوعی در نرم افزار املاک سرو در دسترس شما قرار خواهد داشت که پخش گالری تصاویر به صورت فیلم وار با آهنگ تنها یکی از آنها است.
بدون شک با استفاده از ابزارها و امکانات کاربردی در نرم افزار املاک سرو هر مشاور املاکی قادر خواهد بود تا به نوعی حرفه ای و مدرن تر از قبل اقدام به فعالیت نماید.
 برای خرید نرم افزار املاک سرو و همچنین کسب اطلاعات بیشتر در مورد امکانات و ابزارهای انحصاری نرم افزار املاک همین الان می توانید با شماره مهندس داودی 09228022047 تماس حاصل نمایید.
 ضمناً با توجه به داشتن گارانتی و همچنین خدمات پس از فروش و بروزرسانی‌های رایگان نرم افزار املاک سرو به مدت یک سال، کاربر نرم افزار املاک سرو با هیچ مشکلی مواجه نخواهد شد و چنانچه سوال یا هر مشکلی نسبت به هر قسمت از نرم افزار املاک برای شما ایجاد گردد می تواند تنها با یک تماس تلفنی و برقراری ارتباط با کارشناسان نرم افزار املاک راهنمایی های لازم را دریافت نماید.