محاسبه اتوماتیک درصد حق پشیمانی

خلاصه
1401/01/14

در هنگام تنظیم هر قولنامه یا مبایعه نامه یک ملک، طرفین می توانند مبلغ یا درصدی را به عنوان حق پشیمانی تعیین نمایند، که اگر هریک از طرفین به هر دلیلی از معامله صرف نظر کند

محاسبه اتوماتیک درصد حق پشیمانی
در هنگام تنظیم هر قولنامه یا مبایعه نامه یک ملک، طرفین می توانند مبلغ یا درصدی را به عنوان حق پشیمانی تعیین نمایند، که اگر هریک از طرفین به هر دلیلی از معامله صرف نظر کند طرف دیگر قادر به اخذ مبلغی به عنوان حق پشیمانی بعنوان خسارت باشد. اگر بخواهد درصد و مبلغ حق پشیمانی را به عدد و مبلغ تبدیل نمایید نیاز به انجام محاسباتی خواهد داشت تا برای طرفین مشخص گردد اما شما می توانید با استفاده از ابزار و هوش مصنوعی در این زمینه درصد حق پشیمانی از کل معامله را به طور اتوماتیک محاسبه نموده و در مبایعه نامه درج و ثبت کنید.
بهترین راه حل نیز برای آنکه بتوانید از محاسبه اتوماتیک حق پشیمانی استفاده نمایید نرم افزار چاپ قولنامه سرو خواهد بود. با استفاده از نرم افزار چاپ قولنامه املاک سرو شما تنها نیاز دارید تا طرفین معامله و درصد های مربوطه را وارد کنید که به توافق طرفین رسیده باشند و هیچ لزومی به محاسبه خودتان نخواهد بود که احتمال بروز خطا هایی وجود داشته باشد چرا که خطای انسانی در هر کاری ممکن است بروز پیدا کند.
 اما با استفاده از نرم افزار چاپ قولنامه املاک سرو هیچ خطایی به منظور محاسبه حق پشیمانی رخ نخواهد داد. کاربر نرم افزار چاپ قولنامه سرو می توانید درصد تعیین شده حق پشیمانی از جانب طرفین را در نرم افزار وارد نمایید و با ورود درصد حق پشیمانی در نرم افزار و از طریق هوش مصنوعی مبلغ آن بطور اتوماتیک محاسبه و در قولنامه پرینتی درج خواهد گردید.
 ابزارهای مدرن و کاربردی بسیار زیادی برای مشاوران املاک سراسر کشور در نرم افزار چاپ قولنامه املاک سرو ایجاد شده است، کاربر نرم افزار چاپ قولنامه املاک سرو با استفاده از نرم افزار برای نوشتن قولنامه و تنظیم قولنامه و تنها با تایپ خصوصیات یک بیع قادر خواهد بود تا از طریق هر نوع پرینتری توسط نرم افزار چاپ قولنامه سرو یک قرارداد پرینتی بسیار منظم با محاسبه دقیق و بدون خطا از هر جهت به شما ارائه دهد.
 برای سفارش و خرید نرم افزار چاپ قولنامه سرو تنها کافی است تا با شماره مهندس داودی 09228022047 تماس حاصل نمایید.
 از آنجایی که نرم افزار چاپ قولنامه سرو از یک سال خدمات پشتیبانی و خدمات پس از فروش رایگان برخوردار است بنابراین چنانچه در هر قسمت محاسبه اتوماتیک درصد حق پشیمانی برای شما سوال ایجاد گردد می‌توانید با کارشناسان نرم افزار چاپ قولنامه سرو تماس حاصل نمایید تا راهنمایی های مربوط به اشکال شما رابه منظور برطرف نمودن سوال به شما ارائه نمایند.