حسابداری و گزارشات مربوط به خیریه

خلاصه
1401/01/13

به طور معمول موسسات خیریه با توجه به کمکهای نقدی یا غیرنقدی که از خیرین یا افراد دیگر جمع آوری می نمایند و به منظور بررسی و دقت نظر نسبت به هزینه و درآمدهای مالی نیاز به ابزار

حسابداری و گزارشات مربوط به خیریه
به طور معمول موسسات خیریه با توجه به کمکهای نقدی یا غیرنقدی که از خیرین یا افراد دیگر جمع آوری می نمایند و به منظور بررسی و دقت نظر نسبت به هزینه و درآمدهای مالی نیاز به ابزار یا اشخاصی برای حسابداری دقیق درآمد و هزینه ها خواهند داشت.
 با توجه به آن که در موسسات خیریه به طور معمول اشخاص بیشتر به طور رایگان فعالیت دارند لذا با در اختیار داشتن ابزار ساده‌ای میتوانید تمام اعضای همکار خیریه یا هر فردی از اعضای همکار خیریه را که بخواهید به عنوان حسابدار آموزش دهید. به این منظور ما به شما راهکاری بسیار ساده را معرفی خواهیم نمود و آن استفاده از نرم افزار خیریه سرو می باشد.
 در نرم افزار خیریه سرو کاربران علاوه بر امکان و قادر بودن مدیریت مددجویان، خیرین و هزاران ابزار دیگر که در اختیار خواهند داشت می ‌توانند نسبت به گزارش گیری و حسابداری موسسه خیریه نیز اقدام نمایند در نرم افزار مدیریت خیریه سرو کاربر امکانات بسیار زیاد و متنوعی در اختیار خواهد داشت تا با استفاده از این ابزارها تمام فعالیت های مربوط به موسسه خیریه را انجام دهد.
 اگر برای شما اهمیت دارد موسسه خیریه حسابداری دقیق داشته باشد و امکان گزارشات مربوط به خیریه را در هر زمان داشته باشید می‌توانید همین الان با شماره مهندس داودی 09228022047 به منظور کسب اطلاعات بیشتر و خرید نرم افزار خیریه سرو اقدام نمایید.
 در نرم افزار مدیریت خیریه سرو امکانات و ابزارهای بسیار زیادی را در اختیار خواهید داشت که هر کدام از آنها فعالیتهای فراوانی را از بار انسانی هر خیریه کم خواهد کرد، پس از نصب و فعال سازی نرم‌افزار خیریه سرو از یک سال خدمات پشتیبانی و پس از فروش و به روز رسانی های رایگان برخوردار خواهید شد همین الان می توانید برای خرید نرم افزار خیریه سرو به منظور حسابداری و گزارش گیری دقیق هر خیریه در هر نقطه از کشور با ما تماس بگیرید.