ابزار مهم در نرم افزار املاک

خلاصه
1401/01/10

اشخاص ممکن است در هر کار و فعالیتی به مرتب سازی محیط کاری خود اهمیت بالایی دهند و بخواهند در هر زمان که به ابزارهای اضافه نیاز نداشتند آنها را در کناری قرار داده تا محیط کاری ب

ابزار مهم در نرم افزار املاک
اشخاص ممکن است در هر کار و فعالیتی به مرتب سازی محیط کاری خود اهمیت بالایی دهند و بخواهند در هر زمان که به ابزارهای اضافه نیاز نداشتند آنها را در کناری قرار داده تا محیط کاری بزرگ تر و وسیع تری در اختیار داشته باشند.
 دفاتر مشاور املاک نیز می توانند از این ابزار و امکان برخوردار باشند، اگر مشاور املاک هستید و علاقه‌ زیادی نیز به مرتب نمودن محیط کاری خود دارید و می خواهید هر چیزی را در جای خود قرار دهید، به عنوان مثال هنگامی که نسبت به ثبت فایل ها اقدام کردید یا نسبت به ثبت تقاضایی اقدام نمودید تا بتوانید از طریق ابزاری نسبت به جستجوی هرکدام تطبیق گیری یا ویرایش و یا ثبت فایلهای مجدد اقدام کنید، همچنین زمانی که فردی به عنوان مشتری به شما مراجعه نمود و می خواهید خلاصه‌ای را به طور مختصر به آن فرد نشان دهید یا عکس های فایل را به نمایش بگذارید و پس از آن کادرهای اضافی را از دسترس خارج نمایید تا شما یا مشتری صرفاً اطلاعاتی را که لازم دارید مشاهده کند نه تمام اطلاعات دیگر را، بدین سبب به شما نرم افزار املاک سرو را پیشنهاد می دهیم.
 در نرم افزار املاک سرو کاربر قادر خواهد بود تا هنگامی که به برخی از کادرهای نرم افزار املاک نیاز نداشته باشد آنرا مخفی نماید و به نوعی کادرهای مورد نیاز خود را در دسترس و سایر آنرا از دسترس خارج کند و هر زمان خواست مجدد از طریق تنظیمات آن را به صفحه نرم افزار املاک سرو بازگرداند.
 امکان مخفی نمودن کادر های جستجو وقتی که به آنها نیاز ندارید برای کاربر نرم افزار املاک سرو موجب می گردد تا در محیط کاربری بسیار هوشمند و منظم  اقدام به فعالیت نماید. بدین سبب از نیاز به جستجوی زیاد در ابزارها برای کاربر نرم افزار املاک سرو کاسته می شود.

ابزارهای مهمی در نرم افزار املاک سرو وجود دارد که می توانید آن ها را با دانلود کاتالوگ نرم افزار املاک سرو بخوانید
 ابزارهای کاربردی و مدرن بسیار زیادی در نرم افزار املاک سرو برای کاربر قابل دسترسی است که مخفی نمودن کادرهای جستجو در هنگام عدم نیاز تنها یکی از آنهاست.
 به منظور خرید و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نرم افزار املاک سرو همین الان می توانید با شماره
مهندس داودی 09228022047 تماس حاصل نمایید تا از مخفی نمودن کادرهای جستجو در هنگام عدم نیاز مشاور املاک اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار گیرد.