هشدار در صورت تکراری بودن شماره فایل دفتر املاک

خلاصه
1401/01/10

ممکن است شما به عنوان مشاور املاک همه روزه تعدادی ملک از طریق اینترنت یا به هر شکل دیگر به فایلینگ خود اضافه نمایید

هشدار در صورت تکراری بودن شماره فایل دفتر املاک
ممکن است شما به عنوان مشاور املاک همه روزه تعدادی ملک از طریق اینترنت یا به هر شکل دیگر به فایلینگ خود اضافه نمایید، در این صورت دقت نسبت به شماره تلفن‌ها و اینکه شماره تلفن های ثبت شده تکراری نباشد اهمیت زیادی پیدا می کند. به عنوان مثال چنانچه شما یا کارشناس املاک تان بخواهید از اینترنت فایلهایی را به فایلینگ املاک خود اضافه نماید دقت در برقراری تماس های تلفنی اهمیت زیادی پیدا می کند، چرا که اگر فردی با یک شماره تلفن چندین ملک را ثبت نموده باشد در صورتی که شما نیز اطلاعی نسبت به تکراری بودن آن شماره ها نداشته باشید ممکن است چندین مرتبه با یک شماره تلفن تماس حاصل نمایید.
 اما اگر در فایلینگ خود این امکان را داشته باشید که در صورت تکراری بودن شماره تلفن سیستم خاصی وجود داشته باشد تا به شما هشدار دهد که این شماره تلفن تکراری است، امکان ندارد در هنگام برقراری تماس تلفنی نسبت به مالک فایل هایی که از طریق اینترنت به آنها دسترسی پیدا می کنید اشتباهی برای شما ایجاد شود.
 این سیستم که از آن به عنوان هشدار در صورت تکراری بودن شماره‌های یاد می‌شود در نرم افزار املاک سرو به کار برده شده است به این صورت که در زمانی که کاربر نرم افزار املاک سرو فایل هایی را به ثبت می رساند چنانچه شماره تلفن تکراری باشد نرم افزار املاک سرو با استفاده از هوش مصنوعی خود در به کاربران نرم افزار املاک سرو هشداری داری داده می شود بنابراین شما با در اختیار داشتن چنین ابزاری درصد بروز خطا را به صفر خواهید رساند، در هنگامی که بدانید شماره تلفنی که برای یک ملک ثبت می کنید تکراری است به راحتی متوجه خواهید شد آن فرد چندین ملک دارد و با شماره تلفن خود آنها را به ثبت رسانده است.
 ابزارهای مدرن و کاربردی بسیار زیادی در نرم افزار املاک سرو در اختیار شما قرار خواهد داشت که منحصر به نرم افزار املاک سرو است.
 به منظور کسب اطلاعات بیشتر و خرید نرم افزار املاک سرو همین الان می توانید با شماره مهندس داودی 09228022047 تماس حاصل نمایید.
 علاوه بر هزاران ابزار و امکانات کاربردی و مدرن نرم افزار املاک سرو امکان یک سال پشتیبانی، به روز رسانی و خدمات پس از فروش رایگان را نیز داشته باشید.