بهترین روش گزارش گیری از طلبکاری و بدهکاران

خلاصه
1400/12/22

چنانچه به هر نوعبا شخص یا افرادی مراودات مالی دارید و لازم است که این مراودات مالی بدهکاری و بستانکاری به طور دقیق ثبت شود و بتوانید

بهترین روش گزارش گیری از طلبکاری و بدهکاران
چنانچه به هر نوعبا شخص یا افرادی مراودات مالی دارید و لازم است که این مراودات مالی بدهکاری و بستانکاری به طور دقیق ثبت شود و بتوانید در هر لحظه نسبت به بدهکاران و بستانکاران گزارش گیری جامع و مفصلی داشته باشید یا آنکه بخواهید برای هر بدهکار یا طلبکار یک سقف تعیین نمایید یا آنکه بخواهید و بتوانید از طریق ابزاری خاص پس از رسیدن بدهی هر فرد به آن شخص یک پیامک ارسال گردد و زمان پرداخت میزان بدهی به شما یادآوری گردد، نرم افزار دریافت و پرداخت سرو را پیشنهاد می نماییم.
 نرم افزار دریافت و پرداخت سرو، کاربر با نرم افزاری جامع، کامل و کاربردی برای تمام اشخاصی است که در سراسر کشور مراودات مالی با هر فردی دارند.
با نرم افزار دریافت و پرداخت سرور شما می توانید پول هایی که به دیگران می دهید ثبت کنید، می توانید از طریق نرم افزار دریافت و پرداخت سرور نسبت به گزارش گیری بدهی و طلب های اشخاصی که با آنها ارتباط دارید اقدام کنید.
 با سفارش نرم افزار دریافت و پرداخت سرو شما میتوانید از شرکت ما یک پنل ارسال پیامک رایگان هدیه بگیرید. پنل ارسال پیامک رایگان به نرم افزار دریافت پرداخت سرو متصل میگردد و اتصال به نرم افزار دریافت پرداخت سرو موجب خواهد شد در هنگامی که شما گزارش گیری نمودید اگر برای فردی سقف بدهی تعیین کرده باشید، پیامک پرداخته بدهی به آن شخص ارسال گردد، یا در هنگام پرداخت هر وجه به هر شخص، دریافت وجه از آن شخص با ارسال پیامک نسبت به اطلاع رسانی اقدام گردد.
 با نرم‌افزار دریافت و پرداخت سرو راه های ارتباطی بسیار زیادی با اشخاصی که با آنها ارتباط دارید در اختیار خواهید داشت.
 برای سفارش نرم افزار دریافت و پرداخت سرور تنها کافیست با شماره مهندس داودی 09228022047 تماس حاصل نمایید.
با  نرم افزار دریافت پرداخت سرو هزاران ابزار کاربردی و مدرن در اختیار شما قرار خواهد گرفت. هیچ بدهی و هیچ پولی با نرم افزار دریافت پرداخت سر از چشم شما دور نخواهد ماند، محاسبات مالی بسیار دقیقی را از طریق نرم افزار دریافت پرداخت سرو خواهید داشت.