وضعیت مسکن میزان رهن و اجاره مددجویان

خلاصه
1400/12/22

موضوعی که هر فردی در هر نقطه از کشور با آن مواجه خواهد بود موضوع مسکن و سکونت آن شخص است در موسسات خیریه نیز هنگام ثبت نام و بمنظور تحت پوشش قرار گرفتن هر شخص در موسسه خیریه، و

وضعیت مسکن میزان رهن و اجاره مددجویان
موضوعی که هر فردی در هر نقطه از کشور با آن مواجه خواهد بود موضوع مسکن و سکونت آن شخص است در موسسات خیریه نیز هنگام ثبت نام و بمنظور تحت پوشش قرار گرفتن هر شخص در موسسه خیریه، وضعیت مسکن از او پرسیده می شود.
اگر تا کنون در موسسه خیریه برای ورود اطلاعات یا استفاده از اطلاعات وضعیت مسکن و میزان رهن و اجاره با مشکل مواجه می شدید امروز دیگر با استفاده از ابزارهایی که نرم افزار مدیریت خیریه سرو در اختیار شما قرار می دهد با هیچ مشکلی مواجه نخواهید شد.
 در نرم‌افزار خیریه سرو شما  به هنگام ثبت اطلاعات مددجویان می توانید نسبت به وضعیت مسکن، میزان رهن و اجاره آن مددجو اطلاعات دقیقی از آن شخص کسب نمایید و آنها را در نرم افزار خیریه سرو وارد کنید تا پس از ورود اطلاعات وضعیت مسکن میزان رهن و اجاره مددجو بتوانید در هنگامی که نیاز به استخراج اطلاعات مددجویان سرپرست خانوار مددجو در موسسه خیریه خود باشید به سادگی نسبت به استخراج اطلاعات اقدام کنید یا در هنگام گزارش گیری تنها کافیست تا از نرم افزار مدیریت خیریه سرو بخواهید اطلاعات کاملی نسبت به وضعیت مسکن یا میزان رهن و اجاره مددجو در اختیار شما قرار بگذارد.
 به سادگی از طریق نرم افزار مدیریت خیریه سرو می توانید در یک لحظه از وضعیت مسکن و میزان رهن و اجاره تمام مددجویان تحت پوشش موسسه خیریه اطلاعات کسب نمایید.
 به منظور سفارش نرم افزار خریه سرو تنها کافیست با شماره مهندس داودی 09228022047 تماس حاصل نمایید.
 هر گونه سوال یا توضیحی در خصوص نرم افزار خیریه سرو داشته باشید می توانید با شماره بالا تماس بگیرید.
 با استفاده از نرم افزار خیریه سرو از یک سال پشتیبانی، خدمات پس از فروش و به روزرسانی های رایگان بهره مند خواهید شد.
 هزاران ابزار کاربردی و مدرن که تنها در نرم افزار خیریه سرو در دسترس شما قرار خواهد گرفت، ابزارهای کاربردی در نرم افزار خیریه سرو تنها و به طور انحصاری در نرم افزار خیریه سرو برای شما قابل دسترسی خواهند بود.