ابزار ثبت وضعیت بیمه درمانی سرپرست در خیریه

خلاصه
1400/12/20

با توجه به آنکه در موسسات خیریه فعالیت‌های بسیار زیادی همه روزه انجام می شود بدون شک انجام این فعالیت ها از طریق سنتی در زمان حاضر با توجه به زمان نیاز بر بودن آنها و اهمیت صرف

ابزار ثبت وضعیت بیمه درمانی سرپرست در خیریه
با توجه به آنکه در موسسات خیریه فعالیت‌های بسیار زیادی همه روزه انجام می شود بدون شک انجام این فعالیت ها از طریق سنتی در زمان حاضر با توجه به زمان نیاز بر بودن آنها و اهمیت صرف زمان کمتر برای هر فعالیتی به سرعت بیشتری در خصوص هر اقدامی در موسسات خیریه خواهد بود.
 به عنوان مثال اگر در یک موسسه خیریه تعدادی مددجو داشته باشید و بخواهید وضعیت بیمه درمانی سابق و وضعیت فعلی بیمه درمانی سرپرست یا هر کدام از مددجویان موسسه خیریه را ثبت کنید، بدون تردید زمان زیادی خواهد برد که در دفاتر قدیمی یا در صفحات مجازی ورد یا اکسل این اطلاعات وارد شوند و پس از ورود اطلاعات وضعیت بیمه درمانی و وضعیت فعلی سرپرست مددجویان در هنگام جستجو نیز با مشکلات بسیاری مواجه خواهید شد، چرا که جستجو در بین اسامی و مددجویان بدون شک اگر از ابزار خاص خود استفاده نشود بسیار زمان‌بر خواهد بود و همین امر ممکن است سبب شود که به نتیجه مناسب نیز دست پیدا نکنید.
 در نرم افزار خیریه سرو ابزارهای بسیار زیادی برای شما در نظر گرفته شده، هر کاربر نرم‌افزار خیریه سرو می توانند با ورود جزئیات اطلاعات مددجویان هر موسسه خیریه در هر نقطه از کشور به اقتضای شرایط آن شهر و استان که چگونه نسبت به ثبت اطلاعات مددجویان یک موسسه خیریه اقدام می‌نمایند نرم افزارمدیریت خیلی سرو انعطاف چشمگیری در اختیار کاربر قرار می دهد.
 هنگامی که در نرم افزار خیریه سرو اقدام به ثبت اطلاعات مددجویان نمودید چنانچه بخواهید در بین اطلاعات ثبت شده مددجویان و برای اطلاع نسبت به وضعیت بیمه درمانی یا وضعیت فعلی سرپرست هر مددجو جستجو داشته باشید با چند کلیک ساده در نرم افزار مدیریت خیریه سرو جستجویی بسیار قدرتمند از طریق کد ملی، یا نام مددجو می توانید به تمام اطلاعات از قبیل ثبت وضعیت بیمه درمانی و وضعیت فعلی سرپرست مددجو در موسسه خیریه دست یابید.
 به طور کلی چنانچه شما از نرم افزار مدیریت خیریه سرو بهره ببرید امکانات و ابزارهای بسیار زیادی در اختیار خواهید داشت .
 امکانات و ابزارهای نرم افزار خیریه سرو در صرفه‌جویی در زمان و انجام دادن تمام امور و به طور مکانیزه و ماشینی و از طریق هوش مصنوعی به شما کمک بسیار فراوانی خواهد داشت.
 برای سفارش نرم افزار مدیریت خیریه سرو تنها کافیست با شماره مهندس داودی 09228022047 تماس حاصل نمایید.
 با استفاده از نرم‌افزار خیریه سرو می توانید از یک سال پشتیبانی، خدمات پس از فروش و به روزرسانی های رایگان نیز استفاده کنید. در هر قسمت از نرم افزار مدیریت خیریه سروکه نیاز به پشتیبانی، راهنمایی از کارشناسان شرکت نرم افزار خیریه داشته باشید فقط کافیست تا با این کارشناسان شرکت تماس حاصل نمایید در کمترین زمان ممکن پشتیبانی لازم را از طریق کارشناسان شرکت مهندسی آبان رایان البرز دریافت خواهید نمود.