بهترین روش معرفی مددجویان به فروشگاه های همکار خیریه

خلاصه
1400/12/18

یکی از فعالیتهای موسسات خیریه برای مددجویان تحت سرپرستی خود، معرفی آنها به فروشگاه های همکار خیریه است.

بهترین روش معرفی مددجویان به فروشگاه های همکار خیریه
یکی از فعالیتهای موسسات خیریه برای مددجویان تحت سرپرستی خود، معرفی آنها به فروشگاه های همکار خیریه است.
 برخی از فروشگاه ها هستند که با موسسات خیریه در سراسر کشور همکاری هایی دارند، به این صورت که با معرفی نامه هایی که از جانب موسسات خیریه برای آنها صادر می‌شود و اجناس و کالای خود را با تخفیف یا به نوعی که با موسسه خیریه هماهنگی نمودند به مددجویان موسسه خیریه عرضه می نمایند.
موسسات خیریه برای مدیریت معرفی نامه های مددجویان به فروشگاه های همکار خیریه و همچنین برای اطلاع نسبت به اینکه چه افرادی این پول‌ها را تحویل داده و چه افرادی نیازمند چنین بن هایی هستند یا می توان به چند نفر دیگر از مددجویان یک موسسه خیریه بن داد می توانند از نرم افزار جامع مدیریت خیریه سرو استفاده نمایند.
 در نرم افزار مدیریت خیری سرو، هر موسسه خیریه قادر به ایجاد بی نهایت حساب برای مددجویان خود خواهد بود، قادر به آمارگیری و امکان دسترسی به اطلاعات نسبت به اولویت ها و اینکه چه افرادی با فروشگاه های همکار خیریه فعالیت دارند، معرفی خیرین و... .
با نرم‌افزار خیریه سرو هزاران امکان دیگر به منظور معرفی مددجویان به فروشگاه های همکار خیریه را در اختیار خواهید داشت.
 در نرم افزار مدیریت خیریه سرو کاربر امکانات بسیار زیادی به منظور مدیریت انواع حساب و حسابداری در خصوص معرفی مددجویان به فروشگاه های همکار خیریه را در اختیار دارد.
 هزاران ابزار کاربردی و مدرن که منحصر به نرم افزار مدیریت خیریه سرو هستند در قالب نرم افزار جامع مدیریت خیریه سرو در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
برای سفارش نرم افزار مدیریت خیریه سرو تنها کافی است تا با شماره مهندس داودی 09228022047 تماس حاصل نمایید.
کاربران نرم افزار خیریه سرو از یکسال پشتیبانی و خدمات پس از فروش و به‌روزرسانی‌های رایگان برخوردار خواهند بود، به این معنا که تمام پشتیبانی ها به روزرسانی ها و خدمات پس از فروش به مدت یک سال برای موسسات خیریه سراسر کشور که از نرم‌افزار خیلی سر استفاده می کنند بطور رایگان در دسترس است.