دکمه های میانبر نرم افزار نمایشگاه اتومبیل سرو

خلاصه
1397/07/20

دکمه های میانبر نرم افزار نمایشگاه اتومبیل سروآموزش نرم افزار نمایشگاه اتومبیل خودرو ماشین اتوگالری بنگاه بانگاه سواری باری

دکمه های میانبر نرم افزار نمایشگاه اتومبیل سرو


در نرم افزار نمایشگاه خودرو سرو دکمه های میانبری وجود دارد؛ از این دکمه ها به منظور افزایش سرعت در هنگام کار با نرم افزار استفاده می شود.
در نرم افزار نمایشگاه اتومبیل سرو سه نوع دکمه میانبر وجود دارد که عبارتند از:
1)    دکمه های میانبر کاربردی(اف ها):
در نرم افزار نمایشگاه خودرو سرو از این دکمه ها جهت باز کردن برخی پنجره ها استفاده می شود. این دکمه بر روی صفحه کلید شما وجود دارند F1 تا F12 نامگذاری شده اند. . مکان این دکمه در نرم افزار نمایشگاه اتومبیل سرو در پایین نرم افزار می باشد.

برای مثال در نرم افزار نمایشگاه اتومبیل سرو شما برای بازکردن لیست اتومبیل ها تنها کافی است دکمه F9 را از روی صفحه کلید فشار دهید.
 دکمه های میانبر ترکیبی:
در نرم افزار نمایشگاه خودرو سرو کار این دکمه ها همانند کلیک بر روی منوها می باشد. همانطور که از نام این دکمه ها مشخص است این دکمه ها ترکیبی هستند یعنی برای استفاده از آنها در نرم افزار نمایشگاه اتومبیل سرو باید همزمان دوکلید را از روی صفحه کلید فشار داد.
اگر یکی از منوهای نرم افزار نمایشگاه خودرو را باز نمایید.
 
همانطور که مشاهده می کنید در جلوی هر زیرمنویی یک عبارت همانند ctrl+c نوشته شده است. برای مثال در جلوی زیر منوی چک نگار عبارت Ctrl+C نوشته شده است؛ این بدان معناست که برای باز کردن ابزار یا پنجره چک نگار باید از روی صفحه کلید ابتدا دکمه Ctrl را نگه داشته و سپس کلید c را فشار دهید.
نکته اول) علامت + در عبارت Ctrl+C به این معناست که دکمه Ctrl و C باید همزمان فشار داده شوند و بعبارتی این میانبر یک کلید میانبر ترکیبی است.
نکته دوم) در کامپیوترها برای اینکه دکمه ctrl را در نرم افزار نمایشگاه اتومبیل سرو به کار گیرید در دو جای صفحه کلید وجود دارد، یکی در سمت چپ و یکی در سمت راست که هر دو حکم یکسان دارد.
نکته سوم) عبارت ctrl در اصلاح کامپیوتر دکمه کنترل خوانده می شود. کنترل به انگلیسی control نوشته می شود.

1)    میانبرهای درون پنجره ها

میانبرهای گزینه 1 و گزینه 2 در نرم افزار نمایشگاه اتومبیل سرو هنگامی کاربرد داشتند که درون میزکار نرم افزار باشید؛ اما گزینه سوم هنگامی کاربرد دارد که درون یک پنجره باشید. برای مثال در پنجره لیست اتومبیل های با زدن کلید Delete از روی صفحه کلید کار حذف یک اتومبیل را انجام می دهد.

برای دانلود و خرید نرم افزار اتوگالری سرو کلیک کنید